Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geral schreef:2 starts per wedstrijd, gemiddeld 3 winstpunten per wedstrijddag, dat klopt precies, veel tja, tis maar wat je veel noemt.
Zou ze misschien best goed kunnen rijden en de jury dat ook zien, denk dat dat het is.
Daar veel mensen niet weten, dat zij bij mij hoort, hoor ik vaak de raarste dingen vertellen, zoals zo kan ik het ook, een pony die alle knoppen heeft(sorry, zelf erop gereden), met zo'n dure pony kan ik het ook (hoezo duur, valt wel mee hoor).
Jammer dat er zoveel jaloezie is, die helemaal niet nodig is, wat dat betreft, lees het stukje van Fabienne nog maar eens, ze is toch ook Z, met zoals ze zelf zegt een eenvoudig paard.
Citaat:Soms komen er paarden in de ring, van over 1.70m, een hals dubbelgeplooid(al dan niet zelfs achter de loodlijn), rijden hun proef met veel schwung, maar springen wel in de verkeerde galop aan, rijden niet juist op de letter, gooien een kegeltje om en springen om van een fietser.
En dan kom jij af met je 'eenvoudig' paardje van 1.60, rij je heel netjes je proef, maak je geen enkele fout, geen enkel verzet van paard.
en eindig je 10 plaatse lager dan die andere...
Citaat:Wat mij trouwens opvalt is dat er voor een goede middendraf eerder een 8 word gegeven als bv voor een goed achterwaarts gaan.
Jurys houden wel van dat spectaculaire.
Vind ik erg jammer.
ineke schreef:
Ik kan absoluut niet rijden ,heb een heel gewoon paard ,ben bovendien 50 jaar ,zie er niet uit ,combie slaat nergens op (prd 165 ik 187) Toch eindigden wij vorig jaar toen ik nog wedstrijden reed regelmatig vooraan .
ineke schreef:Ik proef hier geweldig veel jaloezie en weinig zelfkennis.
Ik kan absoluut niet rijden ,heb een heel gewoon paard ,ben bovendien 50 jaar ,zie er niet uit ,combie slaat nergens op (prd 165 ik 187) Toch eindigden wij vorig jaar toen ik nog wedstrijden reed regelmatig vooraan .
Tja dames ,er kan er maar een de eerste zijn .Hoewel het wel weer prettig is bij deze sport dat je altijd iemand anders de schuld kunt geven.
Verliezen kun je leren en hoort erbij als je aan een competitie meedoet .
Geloof me ik spreek uit ervaring
Nou zal ik wel weer heel bokt over me heen krijgen ,maar dit moest me even van t hart.
Fitzroy schreef:Trouwens: ook profs en hun paarden kunnen hun dag niet hebben.