Montignac schreef:kim345 schreef:
Ja wij hebben een cheval liberte,
Vind het een hele mooie trailer, ook erg fijn.
hele goede wegligging doordat elk wiel een aparte vering heeft zegmaar, hobbels gaan daardoor ook heel makkelijk.
En alles wat bij de Bockmann extra's zijn is bij de cheval liberte standaard.
Bijv stootkussen, de vering en standaard kun je de achterklap ook zijwaarts open doen mocht je er eens wat anders dan een paard in willen stoppen enz.
maar als je bijv een bockmann xl hebt die zijn wel een stuk groter. Maar dat zijn echt monsterdingen vind ik...
Bedankt voor je bericht. Het lijkt mij ook een fijne trailer. En met de allu bodem moet hij ook sterk en degelijk genoeg zijn om de twee reuzen tegelijk te verplaatsen lijkt mij. Hoe is de ruimte voor de paarden, bij de voerbakken als je er tussen staat? En kun je ook minpunten benoemen?
Als je het paard links zet heb je zelf ietsje minder ruimte om tussen de voorbak en de stang in te gaan staan zegmaar, maar wij hebben altijd genoeg ruimte gehad.
Het enige wat wij tot nu wel onhandig vonden is dat je rechts naar de voerbak toe s een grotere afstand zegmaar. We hadden de touwen dus te kort vastgeklikt en toen kon het paard er niet meer bij. Maar dat is makkelijk te veranderen.
De zadelkamer vind ik ook heel mooi ruim, al mijn troep past erin. (rijd endurance dus heb altijd heeel veel mee!) Behalve de waterzakken die leggen we in de auto.
Sommigen zeggen door de gestroomlijne voorkant dat paarden niet genoeg ruimte hebben van voor. Hebben wij absoluut geen last van gehad. Maar wij hebben dan ook een pony van 1.42.. maar die heeft wel samen met een paard van 1.60 erin gestaan. Past makkelijk!

Henra en met name de Adventure is echt een geweldige trailer, niet als verkoop praatje, maar puur uit praktijkervaring
maar die is gewoon qua aanschaf ook een stuk duurder. Verder qua uitstraling een hele mooie trailer en de naam was altijd erg "in". ik kan je wel vertellen dat de Henra zijn geld ook waard blijft, maar zorg gewoon dat je jaarlijks je onderhoud eraan pleegt ( geld natuurlijk voor alle trailers)