Ik heb die broek gehad, hij zit prima, al loopt ie wel gigantisch uit, en bij dagelijks rijden van 2 paarden doe je er ongeveer een half jaar mee. Dus dan is goedkoop echt duurkoop. De enige broeken die zich fijn houden bij mij zijn Pikeur broeken. Ik heb altijd de Mondega. Je betaalt wel meer maar je hebt er echt langer plezier van.
ik zweer bij pikeur en dan het type mondega en meredith. heerlijke soepele broeken die ontzettend lang mooi blijven
kentucky vond ik behoorlijk stug en dus niet prettig zitten
merithshadow
Geplaatst: 24-11-11 18:49
ik zou voor een eurostar gaan, niet de goedkoopste maar ik heb mijn broek al 6 (!!!) jaar. maar ziet er nog als nieuw uit! ook na veel intensief gebruik
sarmhippique
Geplaatst: 24-11-11 18:53
hebben jullie de rijbroeken van Sarm Hippique geprobeerd!! superpasvorm, fijne stof, goed afgewerkt en waterafstotend. google dan kom je ze wel tegen!! nieuwe merk in nederland
Ik vond de Kentucky's maar niks. een stugge stof en een vervelend model (zag er wel heel mooi uit!!) Dus ik heb uiteindelijk een Ascot rijbroek uit Engeland gekocht, ben benieuwt!
Kentucky is inderdaad erg stug, ook na een aantal keren wassen nog. Kon er bijna niet mee op het paard komen Pikeur mondega heeft een mooiere pasvorm en is minstens 10x zo soepel
mijn kind rijd altijd met harry's horse ezsit, deze is ook gewoon in dames maten te krijgen. absoluut niet duur. op internet in damesmaat heb ik ze rond 40/50 euro gezien. ik koop ze altijd voor mijn kind 2e hands, zijn altijd nog zeer netjes,mijn kind rijd er zit actief mee(elke dag dus) en als hij er is uitgegroeid verkoop ik ze weer en zijn ze echt nog in keurige staat om te zien. hij wil absoluut geen andere broeken, vind het ook een mooi model, met steekzakken,lichte bandplooi, erg netjes
eerder had ik meestal broeken van eurostar, nu heb ik een john whitaker en die is echt superfijn heel rekbaar, dun maar toch van stevig/goed materiaal. en ik heb sinds kort een wedstrijdbroek van mountain horse, en die bevalt tot nu toe ook erg goed, zelfs na het wassen niet stug oid
Darkness85
Geplaatst: 29-11-11 11:15
Ik heb 2 pikeur broeken gehad. En die waren bij mij beide binnen 1 jaar stuk bij de binnenkant van het dijbeen bijna tegen het kruis aan. Was een model zonder leren zitvlak. Nu moet ik zeggen dat alle broeken zonder leren zitvlak bij mij binnen t jaar stuk zijn. Dit omdat ik flinke dijen heb die dus altijd langs elkaar schuren als ik loop...
Ik heb 1 eurostar broek met leren zitvlak. En die doet het wel al jaren. Ik meen dat die iets van 120,- was. Is dat niet de Klarissa ofzo??