Wie wil me helpen koopcontract opstellen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paardje2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 23:14

AdnerB schreef:
ik geef je groot gelijk TS!
je wilde deze man helpen,man veranderd zijn plan keer op keer..
op een gegeven moment houd het natuurlijk op :)

nou ik werd er gewoon een beetje simpel van. de ene keer wil hij dit dan weer dat.
ik ga geen advertentie op mp zetten als ik er niet zeker van ben dat hij wil verkopen.
dan heb ik straks boze mensen aan de telefoon over dat hij niet wil verkopen en heb ik het gedaan. dan moet hij het zelf maar weten
ik heb voor mijn gevoel mijn best gedaan en meer kan ik niet doen. heb zelf aangeboden om een paard van hem te kopen maar wou die eerst een week op proef. dit kon eerst toen zat hij er over in of het dan wel zijn paard bleef nou ik ga dus geen paard kopen wat niet eens mijn paard is

GDG

Re: Wie wil me helpen koopcontract opstellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:20

Maar worden die paarden dan nu wel goed verzorgd dan? Als ze namelijk verwaarloosd worden zou ik toch zeker die man er op aanspreken (maar dat heb je al gedaan geloof ik?) en bij uitblijven van verbetering eens bij wat instanties aan de bel trekken.

paardje2013

Re: Wie wil me helpen koopcontract opstellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 23:40

de paarden zien er niet verwaarloost uit. dus niet mager, ze krijgen goed te eten. hebben alleen geen schuilstal en staan op zwarte modder. hij staat al onder controle en de paarden zijn al eens op gehaald door de AID. maar zijn weer terug gekomen omdat het zo niet mocht omdat hij niet in kennis was gesteld met het ophalen en omdat hij in het ziekenhuis lag. dus hup alle paarden weer terug. ze staan nu met zijn allen bij elkaar en de meesten zijn weer drachtig voor het jaar 2012. ik heb zo iets van hij red zich maar ik heb gedaan wat ik kon en maar hij maakt telkens andere beslissingen dan zijn ze gratis en dan moet hij er weer geld voor hebben en nu wil hij ze weer houden terwijl hij het helemaal niet meer aan kan. man is 74 jaar en ja iedereen weet dat een paard houden niet alleen eten geven betekend maar ook zorg en aandacht en dat is iets wat deze man de paarden niet meer kan geven wegens grote hoeveelheid paarden en leeftijd. zo ben ik op het idee gekomen hem te helpen omdat ik het natuurlijk ook sneu vond voor de paarden en ze nog graag een goed tehuis wou geven als ik dat kon helaas is me dit niet gelukt en vind het gewoon heel erg jammer voor de paarden.

lovinghorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 10:21

Je hebt je best gedaan!
Ik weet niet of de paarden dicht bij jouw in de buurt staan, maar dan zou je altijd een oogje in het zeil kunnen houden.

paardje2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 13:05

lovinghorse schreef:
Je hebt je best gedaan!
Ik weet niet of de paarden dicht bij jouw in de buurt staan, maar dan zou je altijd een oogje in het zeil kunnen houden.

ja ze staan bij me in de buurt dus dat is wel fijn

lovinghorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 14:30

Hoi ,

Hoe gaat het met de paarden van de oude man?
Is er al een oplossing?

Is de man al verhuisd?

mijn oom/tante hebben wel belang bij paarden.