brit1973 schreef:Inderdaad eerst het gebit controleren!!
Er is al vaak uitgegaan van hals- of nekklachten, terwijl het haken op de kiezen bleken te zijn...
als je goed terug leest zie je dat de tandarts is geweest
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Verder ga ik wel mee met SETEFURII. Shelsey_ schreef:Mij paard deed dit ook een tijdje,had niets met de tanden te maken ze profiteerde gewoon.
Ik heb dit afgestraft en ze stopte er van zelf mee
Op een gegeven moment was ik het zó zat dat ik toch maar weer eens de DA gebeld heb om raad (de tandarts was al geweest en zei dat er met het gebit niks aan de hand was) en die had een superoplossing! Hij heeft gewoon een soort stang in de mond gehecht, op de lagen, en dit werkt echt perfect! Ik hoef alleen nog maar de bitringen erdoorheen te schuiven en klaar, echt ideaal! Je moet alleen wel elke dag even checken of er geen gras ofzo rond die stang zit, maar verder geen centje last meer. 

max66 schreef:ga morgen weer rijden, zal eens kijken hoe het dan gaat. Volgens staleigenaar neemt ze een loopje met me en is ze gewoon aan het klieren.
Nu blijkt dat er niks medisch, zal ik eens goed tegen d'r optreden, ze moet wel respect voor me hebben (heb ik voor paardlief ook).