modetrends ruitersportkleding

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 11:39

Mountain horse.

Ik heb al een aantal kleding stukken gehad en het blijft mooi. In aanschaf wel prijzig maar ik shop altijd op marktplaats.
Vorig jaar een Grace en dit jaar een paar paddock schoenen die me bij elkaar 80 euro hebben gekost. :P

Rijbroeken had ik vroeger altijd van eurostar.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: modetrends ruitersportkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 11:57

Ik zwoor altijd bij HH, gewoon leuk spul voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar tegenwoordig ben ik er niet zo'n fan meer van, het is nog steeds leuk, maar de prijs niet meer.

Nu heb ik 2 broeken en nog wat spul van Horze, super! Het blijft gewoon mooi, ondanks veel rijden, singelbontje doet super zijn werk, blijft ook mooi, net als 't halster, en de prijs is ook gewoon eerlijk. :j

Cartouche11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 12:05

Sarm Hippique vind ik ook zeker een aanwinst voor Nederland, mooie kwaliteit en prijsverhouding. Verder ben ik nog steeds fan van Kingsland, je krijgt gewoon echt waar voor je geld.

En ben natuurlijk ook fan van mn eigen merk :+ ondanks dat ik veel opstart problemen er mee heb waardoor ik alles even op een laag pitje heb gezet, hoop ik dat ik 2013 beter ontwikkeld ben en een nieuwe collectie kan uitbrengen.

jasmijn89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:46

pikeur broeken, ik probeer wel eens een ander merk maar kom toch altijd weer op de pikeur broeken met (kunst)leren zit terug.
bovenkleding eigenlijk altijd van kingsland omdat het lekker draagbaar & sportief is.

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 21:26

ES, Kingsland en Pikeur vind ik fijne merken. HH vind ik afgrijselijk :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 11:00

Rijbroeken zijn zo godsgruwelijk duur en vaak zo snel kapot of versleten (haakjes, pillen, lusjes in de naadjes) dat ik ertoe over ben gegaan om rijbroeken te kopen van Decathlon. Gewoon de allergoedkoopste. Model ziet er niet uit maar ze zitten als een pyamabroek en da's fijn als je de hele dag in je rijbroek loopt!
Qua bovenkleding koop ik kleding voor wintersport, is vaak veel meer aangepast op de weersomstandigheden en nog goedkoper ook. In de zomer koop ik gewone shirts, die je ook voor normaal zou kunnen dragen.
Ik heb alleen wat nette rijkleding voor clinics of als ik ergens een paard moet voorrijden. Dat is vaak Pikeur.

Kleding die ik niet meer koop is Kingsland. Ik kocht er drie wedstrijdshirts van omdat ze zo luchtig zouden zijn... nou ze zijn wel mooi (buiten mijn rode hoofd erboven hahaha) maar zo loeiwarm! Ik vind ze het geld echt niet waard.

Een merk waarvan ik de kleding vaak wel mooi en trendy vind is BR. Ik vind het alleen jammer dat BR niet meer het 'goede budgetmerk' is.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 11:04

Ik zweer bij Kentucky rijbroeken! Voor mij de ideale pasvorm.
Voor de bovenkleding, BR, Kingsland en PK. Merk toch wel dat de kwaliteit van BR en Kingsland beter is dan die van PK (vestje paar keer gewassen, iets gekrompen en heel vaal geworden)