Dit jaar ga ik denk ik al mijn proeven van buiten rijden (4 of misschien zelfs 5 in totaal
)), want ik ben toch meestal alleen of met iemand die 0.0 verstand heeft van paarden, laat staan een proef rijden Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)), want ik ben toch meestal alleen of met iemand die 0.0 verstand heeft van paarden, laat staan een proef rijden
Chaos schreef:Ja, als het idd maar een proef was. Maar ik moet dan B proeven, L1 en L2 proeven kennen. Straks haal ik alles door elkaar!!!
El75 schreef:De proef uit het hoof leren. Zo heel lastig is dat toch niet?
Rumpleteaser schreef:Chaos schreef:Ja, als het idd maar een proef was. Maar ik moet dan B proeven, L1 en L2 proeven kennen. Straks haal ik alles door elkaar!!!
Nee joh, dat komt echt wel goed! Als 'wij' westernruiters dat kunnen, dan jij ook!![]()
Enne; soms moeten we drie of meer proeven op een showdag rijden, allemaal anders en allemaal maar een uurtje van te voren bekend.
Dus 'jullie' hebben het nog makkelijk joh!
Ken de proef ook vaak wel uit mijn hoofd. Heb hem ook een keer uit mijn hoofd gereden, en toen reed ik verkeerd