ze kunnen je niks maken , jij hebt alles verteld over het paard
hij is verkocht en klaar.
toen ik mijn paard kocht heb ik hem laten keuren en hij was goed
na 3 weken bij mij ging hij raar gedrag vertonen, ik riep toen ook hij moet terug!
maar ik heb het niet gedaan en had ook geen poot om op te staan [ heb nooit spijt gehad ook dat ik hem gehouden heb]
paard is bij particulier gekocht en was bij keuring goed
helaas heb ik er 2.5 jr mee gedokterd en is hij nu eindelijk goed
maar ze hadden hem niet terug hoeven nemen, ik had een rechtszaak aan kunnen spannen die ik waarschijnlijk ook verloren had.
dus maak je maar niet druk, ze gillen wel maar ze kunnen jou niks maken.
laat ze maar mailen en roepen,jij hoeft hem niet terug te nemen!
Wij hebben een simpel koopcontractje op laten stellen dat ons paard gezond en vrij van gebreken op de trailer is gestapt etc. Het is ondertekend door beide partijen. Godzijdank heb ik ook nog mailverkeer waarin ik van alles uitleg en een kopie van de MP-advertentie waarin zijn kramptrekken en drukke gedrag word genoemd! Ik neem eigenlijk aan dat ik er alles aan heb gedaan en duidelijk genoeg ben geweest! 
Jaaa goed over nagedacht, een ietwat stressgevoelige kramptrekker in een nieuwe omgeving, andere mensen en dan krijg je het eerste telefoontje: Het is veel erger dan dat jij denkt, hij geeft zijn achterhoeven niet op?
volgens mij hebben zij iets gemist in het hele verhaal. Nouja dat blijkt dus achteraf wel...