Ik kan ook écht niet rijden met string. Bij boxers had ik ook vaak last dat ze opkruipen. Heb er ook een paar van Bjorn Borg en daar heb ik dat probleem niet inderdaar.
En heb sinds kort de boxers van de Hema, die blijven ook mooi zitten, zijn een stuk goedkoper en superfijn!!
de microfiber boxers va anni rolfi (verkrijgbaar bij kruidvat) zitten heerlijk kruipen niet op.
Amy1984
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-11 15:43
Dankjewel voor jullie reacties!
Ik heb string geprobeerd, echter geen succes. Bjorn Borg boxers kruipen toch wel een beetje omhoog. Ik zal eens even wat andere tips gaan proberen uit het topic, hier staan zoveel verschillende merken en modellen dat er ongetwijfeld iets moet zijn wat wel goed zit. Nogmaals bedankt!
Ik heb ook zo'n lange oma onderbroek met pijpjes. Gelukkig wel zwart en niet in een huidskleur, lijkt het nog een beetje op een wielrenbroekje. Maar goed niet charmant, maar het werkt wel. Kijk altijd wel goed of er geen naden op de billen of in de liezen zitten, anders rijd je je daar weer op door.
Ik denk dat het type ondergoed afhankelijk zal zijn van je 'billenvorm'? Ik rij met naadloze onderbroeken (bij de zeeman gekocht) en heb er geen problemen mee. Natuurlijk zie je helaas wel lichtjes de naad door de broek heen... Maar ja, dat modieuze foutje neem ik voor lief als ik maar geen pijn krijg aan mijn billen.
sanne1221
Geplaatst: 18-11-11 16:33
Bridget Jones omaonderbroek: gewoon lekker katoen, zonder naden, krijg ik ook geen schuurplekken van
ik draag altijd boxers van bjorn borg die vnd ik wel goed ze iriteeren nooit en ik rij er heelijk mee
X_Sam_X
Geplaatst: 18-11-11 16:36
Bij mij kruipen de boxers ook altijd omhoog... Heb toen ook vanalles geprobeerd en het klinkt misschien raar, maar ik ben er achter gekomen dat wanneer ik 2 boxers over elkaar aantrek, ze mooi op de plek blijven zitten Misschien kun je dat een keertje proberen??
ik vind boxers ook het fijnste string gaat bij mij ook niet goed, al gaat het de laatste tijd beter.
maar wat ik mij heb laten vertellen innd is dat mannen boxers beter blijven zitten. die zijn wat langer en blijven daardoor meer om de benen zitten zeg maar
duckeend
Geplaatst: 19-11-11 21:15
ik draag meestal boxers van bb. Deze blijven goed zitten en kruipen bijna nooit op. Ik heb ze altijd wel 1 maat groter
Ik draag altijd een gewone onderbroek van de hunkemoller. 100% katoen, en je ziet geen naden. Boxers kruipen bij mij ook altijd omhoog. Strings vind ik ook niet lekker rijden.
Ik draag altijd strings, behalve die ene week in de maand dan, dan draag ik boxers, liefst die van bxs-sport van de Action, zitten heeeeerlijk ! Strings heb ik van allerlei winkels, maar met name die van de hema zijn favoriet bij mij. Voor paardrijden vind ik een zachte stretch string het lekkerst zitten, maar een andere maakt ook niet zo veel uit. Kant draag ik vrijwel nooit. Ik vind die strings van een soort van ''bikini-materiaal'' (synthetisch achtig stofje) vreselijk, met zo'n naar elastiekje aan de binnenkant wat gaat schuren, auw ! Ik kreeg van gewone onderbroeken vroeger altijd pijnlijke plekken door dat naadje wat bij je billen zit, of van het buitenrandje als ik daar op zat. Sinds ik strings draag nooit meer last van gehad, en sinds mijn Barefoot al helemaal niet meer mogelijk ! Bij mij strings op nr. 1.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt
tjoekie
Geplaatst: 20-11-11 20:58
Ik had met lange buitenritten op een gegeven moment maar een nixer aan. Niets dus Reed me ook tussen de gevoelige billen door en heb deze wanhopige stap toen maar genomen. Risico met opstappen, maar als ik eenmaal zat....heerlijk!!