Help, bodyprotector! Zie door de bomen het bos niet meer...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jozaa

Re: Help, bodyprotector! Zie door de bomen het bos niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:09

http://www.ooteman.nl/dames/veiligheid/ ... -kontakt-5

Deze bodyprotector is echt fantastisch fijn. Wel duur. Maar ik had toevallig de pech dat alle andere goedkopere niet op mijn lichaam passen. Hierdoor was ik gedwongen deze te kopen maar heb geen moment spijt gehad. Hij vorm ontzettend fijn naar je lichaam, je hebt nauwelijks door dat je hem aan hebt en het niet zo zweten als bij die andere bp's. Aanradertje!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:16

Ik zou wel een bodyprotector met elastiek tussen de blokjes willen zien! Dat lijkt me ideaal :). Of bestaat dat al?

jasmijn89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:55

ik zag vanmiddag een soort bp, alleen voor je rug van stubben.
voelde heel soepel maar toch stevig!

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 00:00

RACE SAFE, super fijn ding! Via E-Bay zijn ze inderdaad een stuk goedkoper.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:34

Die BR spider vond ik echt vreselijk zitten.

Ik had dus met de charles owen ook pech dat die standaard niet paste, maar die vond ik wel lekker zitten.
En die kan je ook bij aantal grote ruiterwinkels gewoon passen (divoza heeft hem in het assortiment).
Vind trouwens de airowear vergelijkbaar met hoe hij zit, maar die paste me de CO niet.

Overigens zweet ik me tot nu toe nog dood in mijne equitheme dingetje, maar zonder kan ik ook al goed zweten.
Nieuwe nog steeds niet binnen, baal....

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:48

Nadeel van grote ruitersportzaken als Divoza is dat ze alleen hebben wat de 'meute' past. Geen duurdere modellen, geen modellen voor dunne mensen, geen modellen voor lange mensen...

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:20

Klopt, viel dus al bijna om van verbazing dat ze een Charles owen hadden die niet paste overigens.

Verder zowiezo lastig als je de betere merken wilt passen, want via internet gaat dat ook niet.
En winkels (logischerwijze) ook vaak maar paar maten hangen.

Sharissael

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:42

Sheran schreef:
Nadeel van grote ruitersportzaken als Divoza is dat ze alleen hebben wat de 'meute' past. Geen duurdere modellen, geen modellen voor dunne mensen, geen modellen voor lange mensen...

ben het hier niet helemaal mee eens, ik heb mensen bij mij op de club zitten, die wat gezetter zijn en weer die veel smaller zijn, ik ben langer en we hebben allemaal een goed passende bodyprotector van divoza aan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:45

Ik heb ook een racesafe, en vind die veel fijner dan de goedkopere BP die ik eerst had. Er zijn ook lengte en breedte maten te krijgen, dat lijkt me voor jou ook ideaal, want een BP moet wel goed passen om veilig te zijn :j

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:45

Dan ben ik zelf gewoon raar :'). Ik pas bij lange na niet in alle modellen, ze lijken allemaal gemaakt voor propjes...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:47

Sheran schreef:
Ik zou wel een bodyprotector met elastiek tussen de blokjes willen zien! Dat lijkt me ideaal :). Of bestaat dat al?

Elastiek tussen de blokjes??
Dat is wel apart, en niet echt ideaal want stel dat je op een puntig iets valt en de bp rekt door het elastiek uit ofzo..
De How's racesafe vormt zich wel helemaal en buigt ook als het ware een soort van elastisch mee.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:50

How's RaceSafe heb ik aangehad en die zat het beste van allemaal, maar was niet lang genoeg of te breed. Ook iets te smal bij de borsten.

Met elastiek tussen de blokjes bedoel ik van dat brede zwarte dat nauwelijks rekt, maar net genoeg om mooi om je lichaam aan te sluiten. Van buiten lijkt het dan alsof de blokjes nog goed tegen elkaar aan zitten.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:56

How's heeft ook lengtematen, dus dan zou ik de long eens proberen, die is extra lang maar die hebben maar weinig ruitersportzaken om te passen..

En zou ff meerdere maten pakken (zowel kind, als volwassen, ik had eerst een zeer grote cup van borsten, en toen zat ie altijd goed, maar nu paar cups kleiner en sluit nog zeer mooi aan, en ook bij een vriendin die juist weer smaller is). :j

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:19

Ik heb de maten bekeken op internet en ik pas nergens echt goed in helaas. Maar al een stuk beter dan in die 'standaard' bodyprotectors. Maar voor zo'n hoog bedrag wil ik wel een echt passende hebben.
Mocht iemand iets weten, meld het vooral:
Met een dunne trui aan:

Taille tot taille over schouder: 87
Taille: 65
Borst: 83
Rug: 60 (tot stuitje)

jasmijn89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 21:25

xtessa1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 22:17

iemand die ik ken heeft er een met blokjes en vind m erg fijn.
ik heb zelf er een die gewoon uit 1 geheel bestaat en die is behoorlijk stijf , niet echt fijn dus.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 22:34

Heb ondertussen mijn airowear al weer een tijdje, hij bevalt super!
Zit heerlijk, is zacht, sluit goed aan, ziet er niet lomp uit.
Hij bestaat niet uit blokjes, maar uit verschillende lagen materiaal, daarom is hij denk ik lekker soepel.