Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sneeuw88 schreef:Ik probeer ook alleen maar te helpen..
Dat ik zelf een KWPN'er heb, wil niet zeggen dat ik geen Westernpaarden in mijn handen heb zo nu en dan. Op die Paint ligt ie hartstikke fijn (beter zelfs dan op de mijne).
Annickkii schreef:Ik heb een imperial riding breeze regendeken gehad die super was, ook heel sterk. Wat mij ook goed bevalt en ik nu heb is Amigo. Thor schijnt ook wel goed te zijn en Harry's horse op zich ook wel, vind alleen deze niet echt sloopproof. Amigo bevalt mij tot nu toe prima maar heb deze deken pas een maand, deze is trouwens door de vorige eigenaar al een winter gebruikt, alles is nog heel.
gr_roos schreef:Annickkii, vriendin van mij heeft voor haar quarter (doelgroep van TS) een hele fijne deken die super zit, alleen is het niet een speciale quarterdeken. Horseware heeft ook speciale quarterdekens, even googlen, alleen voor een sloper zou ik voor 1200D gaan.
Hammeke schreef:Dekens van Stormshield ben ik ook héél tevreden van, en dat zijn ook meer Quarter dekens!
Bij Uhg shop verkopen ze die.
Barcelano schreef:Hammeke schreef:Dekens van Stormshield ben ik ook héél tevreden van, en dat zijn ook meer Quarter dekens!
Bij Uhg shop verkopen ze die.
Ik ben ook langzaam over aan het gaan naar dit soort dekens.
Op me vorige arabier had ik een dominick en die ligt nu op me merrie.
Ben daar niet tevreden over, die dingen schuren de manen en meer eraf.
Heb nu een onderdeken en een regen deken van stormshield en ben er erg tevreden over