Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) maar goed simpler wordt het niet om iemand een plezier te doen)

Caira schreef:Ik vind dat het dragen van een cap absoluut niets te maken heeft met wel of geen vertrouwen hebben in je paard.

minikatje schreef:Caira schreef:Ik vind dat het dragen van een cap absoluut niets te maken heeft met wel of geen vertrouwen hebben in je paard.
ik ook niet.
vind het een stuk verantwoordelijkheid, veiligheid en respect naar jezelf en je medemensen.
voor mij hoort het er gewoon bij, net zoals gordels dragen in de auto.
en dan is echt niet omdat ik mezelf zo'n slecht chauffeur vind

Caira schreef:xDeena_ schreef:Het is idd eigen keuze, voor foto´s rijd ik ook wel eens zonder cap, maar in principe altijd met. Maar mensen die enorm zeuren kan je idd moe van worden, het is eigen risico.
tuurlijk, maar het is een risico waar je ook je naasten en geliefden in betrekt
, met wind heb ik geen last van mijn lange blonde haren, in de winter is hij heerlijk warm, met regen lijkt het toch minder hard te regenen... In al die 13 jaar die ik nu al rijd ben ik er nog nooit afgevallen *ik klop het gelijk even af, klop klop* maar mij zie je niet zonder cap
xAlissa schreef:Ik vindt dat het hun eigen keus is..![]()
Ik heb zelf heel erg vertrouwen in mijn paard! rij vaak zonder cap op haar .. Maar als ik er dan afval is dat mijn eigen schuldt![]()
Maar als ik dan paarden rij die ik niet zo goed ken doe ik wel een cap op !
![]()
![]()