Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Stinkt wel vreselijk, maar het maakt ook écht goed schoon.
En inderdaad onder nepnagels gaat het smeer ook zitten..
zwanepol schreef:Ik heb sowieso een handen wassen tiken ik smeer ook tig keer per dag mijn handen met creme in maar toch vind ik altijd dat ik droge handen heb.
Brand los!

yvonnedv schreef:zwanepol schreef:Ik heb sowieso een handen wassen tiken ik smeer ook tig keer per dag mijn handen met creme in maar toch vind ik altijd dat ik droge handen heb.
Brand los!
Ik denk dat je die beide dingen moet minderen.
Met het vele wassen haal je de natuurlijke beschermlaag van je handen en met de intrekkende creme trekt ook het vuil in je huid.
Evelyne79 schreef:Voor de randjes onder de nagels kun je met douchen tijdens je haren wassen als je ze insopt met shampoo even flink met de nagels door je haren gaan, dan worden de randjes mooi schoon en voor de lucht van het voer van je handen te krijgen kun je je handen wassen met tandpasta.
> handig truukje uit de zorg
voor de kloofjes is nertsolie van Mylene erg fijn
zwanepol schreef:Evelyne79 schreef:Voor de randjes onder de nagels kun je met douchen tijdens je haren wassen als je ze insopt met shampoo even flink met de nagels door je haren gaan, dan worden de randjes mooi schoon en voor de lucht van het voer van je handen te krijgen kun je je handen wassen met tandpasta.
> handig truukje uit de zorg
voor de kloofjes is nertsolie van Mylene erg fijn
Waar haal je dat? Nertsolie van Mylene
Ik hou mijn nagels kort en heb vaak nagellak op, dus dan zie je het niet. Je kan ook gewoon handschoenen aan doen. Maar ik snap ook wel dat dat niet altijd fijn is..