Wat voor trui met rijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 16:37

gewoon een lekkere fleechetrui, is het te warm kan die zo uit en krijg je ook geen haken in zoals met een wollen trui, je hebt ze dik en wat dunner, die dikke koop je bv bij de Action, de wat dunnere kan je bij de sportafdelingen van bv de V&D vinden, blijven het ook leuke prijzen want die fleechevesten van paardenmerken vind ik ook veels te duur

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 16:41

Binnen: thermoshirt van Craft en een fleecetrui/-vest.
Buiten: bovengenoemd + mijn Kingsland-bomber.

Katoen neemt vocht op. Ik kreeg 't altijd ontzettend koud na 't rijden omdat mijn shirt nat bleef.
Nu met het thermoshirt en de fleecetrui kan het vocht weg en blijft mijn huid droog. Kingsland-jack omdat hij niet te dik en niet te dun is. Als 't vriest, doe ik er een extra fleecevest onder. Ideaal!
Fleecetruien en -vesten haal ik ook overal. Een tijd terug was er Renault-merchandise van de F1 bij de Karwei nadat ze eruit waren gestapt. Erg fijn vest, krijg ook regelmatig leuke reacties erop. :D

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 16:45

Ik heb met rijden zowel 'gewone' (die ik ook gewoon naar school aan kan) kleding als 'paardenmerk'-kleding aan. Meestal doe in een vest aan, met daaronder een shirt met lange of korte mouwen. Als het écht koud is, heb ik een thermo-shirt en/of thermo-legging aan onder m'n kleding, en een dikke jas, met een fleece voering.
Ik rijd trouwens zowel in de binnenbak als de buitenbak in de herfst en winter.

Morfeo

Re: Wat voor trui met rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 16:47

Fleecevesten van de action! Ideaal.

whitney4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 17:09

Ik rij altijd met een bodywarmer!! heerlijk warm . en ik voel me er fijn mee...!

floor191196

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 18:22

Ik doe altijd verschillende lagen aan, kan je onder het rijden nog bepalen of het te warm of te koud is.

Nebraska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 18:24

Ik heb altijd een trui met 4 gaten.....

}> ;)

liselot2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 20:44

Thermoshirt + Bodyprotector :)

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 23:29

Donnay truien :D Of fleece truien van mijn vaders werk :))

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 08:34

Body warmer met shirt of sweater, als ik het warm krijg kan hij makkelijk uit. Ik vind het nu ook nog te warm om de winterjas aan te doen. Fijne van een body warmer is dat je armen wel "koel" blijven. Fleecevest heb ik ook gebruikt maar vind ik te warm.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 03:29

Fleecetruien (in de uitverkoop gekocht bij een sportwinkel). Vaak heb ik daar een sportshirt met lange mouwen onderaan als het koud is. Als het echt koud wordt, een bodywarmer erover heen, en echt midden in de winter heb ik een jas hierover aan.

Wat ik heel erg fijn vind voor mijn benen zijn lange lederen chaps. Die houden de wind tegen, en ook bij regen kan je ze een tijd gebruiken.