Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kimmie261 schreef:naar mijn gevoel is dit veulen ziek...een veulen vind 9 van de 10 x altijd wel ergens lol aan ,een jong dier wat zo apatisch is ,mankeerd naar mijn gevoel gewoon iets...
een temp van een veulen ligt overigens tussen de 38 en 38,5 graad , 36,8 is dus redelijk lage temperatuur...
is de veearts zelf echt langs geweest of heb je zelf onderzoek gedaan? als de veearts er niet is geweest en hij is morgen nog zo apatisch laat dan een bloedje trekken en een veearts hem helemaal nakijken...
1Boefje schreef:In mei komt een 2e veulen (van de merrie)
1Boefje schreef:Bel hem zelf
Hij is 1,5 week geleden voor de 2e keer ontwormt en voor de 2e keer ingeent.
Vreet brokken en hooi, piest, kakt en ziet er gezond uit.

1Boefje schreef:Sorry, ik kan hem geen leeftijdsgenootjes bieden. En ik weet zeker dat er duizenden mensen zijn met mij die hun veulen niet in de opfok doen.
Ze zijn alleen misschien slim genoeg om het op bokt niet te zeggen
1Boefje schreef:Ik heb een suikerklontje in zijn mond geduwd en dat at hij op, echt veel enthousiasme was er niet. Hij is helemaal terug getrokken, helemaal in zichzelf gekeerd. !
1Boefje schreef:Sorry, ik kan hem geen leeftijdsgenootjes bieden. En ik weet zeker dat er duizenden mensen zijn met mij die hun veulen niet in de opfok doen.
Ze zijn alleen misschien slim genoeg om het op bokt niet te zeggen