Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Aurora_ schreef:Ik heb het vorige maand gehad met iemand uit Rhoon voor een eskadronset. Nooit iets ontvangen. Heb mp ingelicht en politie maar niets op gehoord en heb ook nog steeds mijn geld niet terug...
Ik hoop dat het snel geregeld is!!
aisie schreef:Gelukkig lijkt het goed te komen!
Ik ben ook eens opgelicht op marktplaats (waren echte oplichters vernam ik later pas) voor meer dan 100 euro en dat overkomt me niet weer. Nu vraag ik altijd eerst het adres en telefoonnummer en zeg dat ik het kom ophalen. Als het me te ver is laat ik het dan alsnog opsturen maar dan heb ik in iedergeval een adres en telefoonnummer voor het geval er niet geleverd wordt.
Even een tip voor iedereen die via internet wat wil kopen.
Ik ga eigenlijk alles altijd zelf halen, vind het toch een beetje riskant. Heb een keer meegemaakt bij bol.com dat ik een aantal dingen had gekocht (wel nieuw) en dat het een soort van 'kwijt' was geraakt in de post. Ik heb netjes mijn geld terug gekregen, maarja, als dat een MP-er gebeurd, dan zie je maar hoe je eruit komt.. Want je weet nooit of het allemaal wel waar is wat de ander zegt.