Collega juryleden, jullie ook zo druk?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoeska27

Re: Collega juryleden, jullie ook zo druk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:19

Die agenda is inderdaad niet heel erg gebruiksvriendelijk. Ik heb het in etappes gedaan, iedere week een maand.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 16:39

Anoeska27 schreef:
Die agenda is inderdaad niet heel erg gebruiksvriendelijk. Ik heb het in etappes gedaan, iedere week een maand.

Ik heb me uit laten schrijven, was het zo zat. Mensen die je maar bleven bellen ondanks dat je had aangegeven niet buiten een bepaalde regio te willen gaan.
Ik werd toch al genoeg gebeld vond ik. En dan steeds mailtjes van Juryplatform dat mensen hun agenda beter bij moesten houden. Nou dan moeten jullie die site beter maken. Er was toegezegd dit in 2009 al te doen. Nu was ik het zo zat dat ik me af heb gemeld.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 19:52

Ik word nooit gevraagd via juryplatform

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 17:03

Suzanne F. schreef:
Anoeska27 schreef:
Ik jureer normaal gesproken wekelijks, maar heb even een jureerstop wegens zwangerschap. Ik krijg ook niet veel aanvragen meer omdat ik mijn agenda op juryplatform heb geblokt tot 1/4 volgend jaar. En de vaste adressen weten dat ik tot die tijd niet jureer.

Juryplatform werd ik strontziek van. Je moest elke datum apart aanklikken om te blokken.
Hoelang ben jij bezig geweest met blokken tot 1 april??

Ik heb precies hetzelfde, om gek van te worden! oplossing: bij je voorkeuren aangeven dat je nooit op zaterdag/zondag/door de week/ 's avonds kan :+

Je staan dan wel gelijk voor alles geblokt maar dan kan je bijv. rond de periode dat je weer wil gaan jureren je voorkeuren aanpassen ;)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 15:59

Ik heb het juist heel rustig, doe nu maar wat onderlinge manegewedstrijden ed om er een beetje tussen te komen.
Heb sinds augustus nauwelijks gejureerd. In september werd alles afgeblazen ivm de regen, oktober had ik 2 dagen staan en in november niets. December tot nu toe 1 x ponyspringen en voor volgend jaar ook alleen nog maar 1x bixie staan in februari.

Wordt wel regelmatig gevraagd door verengingen in (mn) Friesland die dan op het laatste moment toch weer afzeggen omdat ze nog iemand van dichterbij hebben kunnen vinden. Dat kan ik ook niet echt waarderen :n

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:12

Ik kan niet meer in mijn agenda op jurylatform. Er wordt aan gewerkt, schijnt een beveiligingsprobleem te zijn. Wel lekker rustig zo, heb genoeg juryafspraken staan.

Nexus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:21

Voor diegenen die niet zo druk zijn: Wij hebben voor heel 2012 nog jury's nodig!
Klasse B tm ZZL. Altijd een pauze, goede verzorging, verwarmd juryhuisje, uiteraard de geldende vergoeding, ervaren organisatie en uiteraard onze eeuwige dank. Graag wel een beetje uit de omgeving van Alphen aan den Rijn (driehoek Den Haag, Amsterdam, Utrecht). Dus wie wil kan me PBen voor data! :)