Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sweetdreams schreef:ik kan in een binnenbak gaan rijden voor 200 euro per jaar, dan mag je onbeperkt rijden, alleen in de avond zijn er vaak lessen.
We moeten dan wel elke keer met de trailer heen en weer, wat heen en terug ruim zo'n 30 min. gaat kosten. Ik rij nog niet zo vaak ivm jong paard. Denken jullie dat dit haalbaar is of lijkt het mooier dan het is? (elke keer met trailer heen en weer rijden om ergens binnen te rijden)
Roxx schreef:xHelene schreef:Bij de sunrise stables bij ons in de buurt kost de bak, hou je vast, 40 euro per uur!!
Nou dan rijd ik toch echt liever met een blauwe neus buiten!
Is inmiddels al 45 euro per uur. Maarrrrrrrrr, gelukkig kun je ook voor 32,50 een uurtje in de buitenbak. Koopje!
Izie schreef:Ik betaal 45 per jaar aan lidmaatschap, en mag het hele jaar buiten de lestijden om, gebruik maken van binnen en buitenbak!
Denk je beter ergens lid kan worden van een club met een lage contributie,
Diaz schreef:00peetje00 schreef:Op de stal waar ik sta, mogen ook mensen van buitenaf in de binnenbak komen rijden. Wij hebben een 20*60 bak en betaal je voor 1x 5 euro en 30 euro voor de hele maand.

.