Kosten abonnement binnenbak wintermaanden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:24

ik betaal hier 7,5 euro per keer.

de bak van de vereniging mag ik gratis in, omdat ik lid ben. maar daar moet ik met de trailer naar toe en aangezien ik die niet heb.....

Urielle

Re: Kosten abonnement binnenbak wintermaanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 11:39

5 Euro per keer. Valt op zich goed mee maar ik ben nog op zoek naar een plaats waar ik een abonnement kan afsluiten, want met 3 paarden 5 keer per week gaan trainen maakt toch 300 Euro per maand en dat wordt me te veel.
Maar ik heb ook geen geld om 3 paarden de hele winter op pension te zetten *zucht*

Sweetdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:16

ik kan in een binnenbak gaan rijden voor 200 euro per jaar, dan mag je onbeperkt rijden, alleen in de avond zijn er vaak lessen.
We moeten dan wel elke keer met de trailer heen en weer, wat heen en terug ruim zo'n 30 min. gaat kosten. Ik rij nog niet zo vaak ivm jong paard. Denken jullie dat dit haalbaar is of lijkt het mooier dan het is? (elke keer met trailer heen en weer rijden om ergens binnen te rijden)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:24

Ik betaal €2.50,- per paard, en ik maak met twee paarden gebruik van de binnenbak. Ik rijd alleen bij slecht weer in de binnenbak, dus de kosten vallen gelukkig mee. :)

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:27

Bij mij in de buurt kan je 10x rijden, soort 10 rittenkaart zeg maar.
Een uur lang, voor 35,-. (prijs 10rittenkaart)
Maar als je daar los wil rijden kost 5,- (zonder 10 rittenkaart).

Ook bij mij in de buurt kan je voor 10,- rijden per uur.
Maar ja dan weet je al wat je gaat kiezen.
Allebei 20x40 baan volgens mij.

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:38

Sweetdreams schreef:
ik kan in een binnenbak gaan rijden voor 200 euro per jaar, dan mag je onbeperkt rijden, alleen in de avond zijn er vaak lessen.
We moeten dan wel elke keer met de trailer heen en weer, wat heen en terug ruim zo'n 30 min. gaat kosten. Ik rij nog niet zo vaak ivm jong paard. Denken jullie dat dit haalbaar is of lijkt het mooier dan het is? (elke keer met trailer heen en weer rijden om ergens binnen te rijden)

zelf ga ik ook in de winter 3 a 4 x per week met de trailer naar de vereniging om binnen te rijden. Het is maar net hoeveel tijd je overdag heb om te gaan en hoe graag je door wilt rijden. Op zich is het voor een jong paard wel goed om regelmatig even van hun vaste adres weg te zijn. Als ik jou was zou ik eens voor de aankomende 3 maanden bekijken hoe vaak je ivm tijd overdag binnen kunt rijden en hoevaak zou je dan echt willen?Als het weer tot eind maart slecht weer is en we weer zo'n natte zomer krijgen maak je er waarschijnlijk wel regelmatig gebruik van en is €200 per jaar misschien niet eens zo heel veel per x dat je gaat

Rhorseoutlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 14:03

xHelene schreef:
Bij de sunrise stables bij ons in de buurt kost de bak, hou je vast, 40 euro per uur!!
Nou dan rijd ik toch echt liever met een blauwe neus buiten!

dan kun je bijna, net zo goed een uur les daar nemen voor die prijs!

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 14:09

xHelene schreef:
Bij de sunrise stables bij ons in de buurt kost de bak, hou je vast, 40 euro per uur!!

Is inmiddels al 45 euro per uur. Maarrrrrrrrr, gelukkig kun je ook voor 32,50 een uurtje in de buitenbak. Koopje! _O-

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 15:34

Ik betaal bij een vereniging bij mij in de buurt (als niet lid zijnde) €100,- per jaar. Dan mag ik zo vaak komen als ik wil buiten de lessen en evenementen om.

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:44

Roxx schreef:
xHelene schreef:

Is inmiddels al 45 euro per uur. Maarrrrrrrrr, gelukkig kun je ook voor 32,50 een uurtje in de buitenbak. Koopje! _O-

die willen zeker geen mensen van buitenaf in hun binnenbaan als ze zulke prijzen er voor vragen...

Mariekyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:46

wij betalen voor het hele jaar 100 euro. En dat mogen we de binnenbak, buitenbak en logeerbak gebruiken.

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 22:15

ik zag vanmorgen bij de DA een folder van de Valleiruiters : gebruik van de binnenbak zonder lidmaadschap voor €175.- weet alleen niet meer precies voor welke maanden het is of dat het voor een jaar geld..

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 22:23

Ik ken iemand die momenteel een binnenbaan royale, dus ruime, 20 x 60 met vlokkenbodem bouwt. Dressuurspiegels, beregening, goede verharding buitenom, goede verlichting in de baan en buiten het gebouw.
Als je de bouwkosten hoort, is een prijs van 12,50-15 zoals ik hier lees, per keer helemaal niet zo raar berekent.

Betekent dat de eigenaar zelf niet in de bak kan, als de bak verhuurt wordt. Ruiter rijdt alleen in de bak, tenzij ruiter zelf anders aangeeft.
Eigenaar draai op voor onderhoud van de bodem en van de opstallen etc.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 14:19

Dat laatste is vaak niet zo hoor Tienus, ik betaal op diverse plaatsen 5 euro terwijl er wel gewoon mensen van de stal zelf aan het rijden zijn. Zelfs een keer dat ik les had ergens 's winters, twee andere mensen hadden les, vier waren er aan het rijden en op de voltes bij A en C waren mensen aan het longeren.
(ik vind het vaak trouwens wel fijn dat er nog andere mensen rijden zodat de paarden kunnen wennen aan rijden met anderen samen want dat hebben we dus thuis helaas niet. Maar die ene keer was wel bar irritant als je bedenkt dat jij betaalt en nauwelijks ruimte hebt)

Izie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 14:22

Ik betaal 45 per jaar aan lidmaatschap, en mag het hele jaar buiten de lestijden om, gebruik maken van binnen en buitenbak!

Denk je beter ergens lid kan worden van een club met een lage contributie,

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 14:24

Bij mij heel dichtbij zit een Friese hengstenstation met binnenbak, zij hebben een 'winterabonnement' voor €65,-.
Dit is dan van oktober t/m Maart. Je kan alleen s'avonds rijden en dat vind ik in het weekend dan weer een nadeel.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 08:54

00peetje00 schreef:
Op de stal waar ik sta, mogen ook mensen van buitenaf in de binnenbak komen rijden. Wij hebben een 20*60 bak en betaal je voor 1x 5 euro en 30 euro voor de hele maand.

Je was me voor.. Dat dus ;)

Ik vind €15,- per uur belachelijk!!!! Of €200,- per maand. Heeel veel zeg!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 09:55

Izie schreef:
Ik betaal 45 per jaar aan lidmaatschap, en mag het hele jaar buiten de lestijden om, gebruik maken van binnen en buitenbak!

Denk je beter ergens lid kan worden van een club met een lage contributie,

Heerlijk zeg!
Zo van die clubs heb je hier niet geloof ik, heb vorige winter al gezocht. De verenigingen die lesgeven (en dat zijn er tegenwoordig niet veel meer geloof ik) huren zelf ook de baan bij een manege voor de wekelijkse les.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 09:59

Diaz schreef:
00peetje00 schreef:
Op de stal waar ik sta, mogen ook mensen van buitenaf in de binnenbak komen rijden. Wij hebben een 20*60 bak en betaal je voor 1x 5 euro en 30 euro voor de hele maand.

Je was me voor.. Dat dus ;)

Zelfs ik was haar nog voor.....hahaha, ik maak ook gebruik van de binnenbak in Stolwijk, wel dik 20 minuten rijden maar nooit rekenign met lestijden hoeven houden is ideaal!

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 10:02

Hier 5 euro per keer, maar je mag best de hele ochtend op je knol zitten. Kan wel alleen in de ochtenduren, voor de rest zijn er lessen.
Meestal ben je alleen, is alleen de staleigenaar aan het rijden Het is een grote bak, je komt elkaar bijna niet eens tegen....

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 10:34

Ik vind het bedrag dat ze vragen ook niet zo heel raar hoor (ongeveer 6,50 per keer). Vereniging en pensionstal zijn er twee die je niet met elkaar kunt vergelijken. Een vereniging bouwt een bak voor zijn klanten en een pensionstal bouwt een bak voor zijn pensionklanten. Pensionklanten hebben hinder van extra mensen in de bak. Vaak zijn bakken in de winter al druk genoeg bezet en als er dan ook nog mensen van buitenaf gebruik komen maken van de fasciliteiten wordt het vaak helemaal een drukte. Volgens mij mogen er bij ons ook mensen van buitenaf komen rijden, maar het komt niet vaak voor :n.

Overigens huur je niet een bak, maar betaal je voor het gebruik van de bak. Andere pensionklanten rijden er vaak gewoon bij (en is ook wel logisch denk ik?).

nynke_aafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 00:07

ik kan hier in de buurt voor 5 euro per keer of 150 euro voor geheel jaar en dan kan ik 7dagen in de week rijden.

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:11

Ik huur voor € 12.5 (voor een uurtje)en vind dit een belachelijk hoog bedrag, is geen pensionstal, piste wordt verder ook niet door die organisatie onderhouden..En als je pech hebt dat ze de poort 's avonds hebben gesloten als jij gereserveerd had, jammer maar helaas, kan je terug naar huis. Maw ook geen conciërge ofzo aanwezig

jasperensid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:12

12,50 per uur ? Vind dat nogal niet wat zeg!

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 19:06

Ik betaal 10 euro per maand voor gebruik van de binnenbak bij onze vereniging. De bak kan in dan gebruiken buiten de lestijden om. Maargoed dat is prima te doen gemiddelt tussen 17.00 en 20.00 is de bak bezet. Meestal gaan wij overdag met de paarden heen dan is het heerlijk rustig ;)