Mensen rijbak gratis laten gebruiken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SorpresaKyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 01:04

Jeetje heb het eens gelezen maar wat een nare situatie is dit zeg..vind het van jou een goed besluit wie zich niet aan de regels houd, klaar over.
Bedreigende mail is dan weer zeer vervelend en snap heel goed dat je daar onrustig van word en dat is net wat hij wil ,hij is dus te laf om een gesprek aan te gaan. En probeert je op deze manier te pakken.

Hoe serieus je dit moet nemen, ja gezegde is blaffende honden bijten niet maar dreigen moet toch wel serieus worden genomen en zeker bij de politie ,die er dus niks mee doet, als ze dit soort dingen eens meer gaan aanpakken en diegene eens aan de tand voelen zou het nieuws niet zo vol staan met zinloos geweld..maar goed mijn ervaring is om zoveel mogelijk te negeren..hoe meer ze het als uitdaging gaan zien hoe kwaaier het word..voer zulke mensen dus niet. Ook niet van ik ben heus niet bang voor je want dat is uitdagen.
Als je hun mailt niet beginnen over die dreigmail want dat vinden ze heerlijk.
Je hebt gezegd wat je wilde zeggen en daarmee basta..Ook naar die anderen toe geen reactie geven.
Makkelijker gezegd dan gedaan en geloof dat je het erg rot vind allemaal maar hun hebben ook niet met jou te doen hoor om je beledigende mails te sturen dus hard tegen hard is het dan. Jij ligt er wakker van en hun genieten van dat zielige gedrag. En dat moet je niet laten gebeuren. Hun hebben een probleem en niet jij..

Laat je niet gek maken door zulke personen en even schouders eronder.

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 02:40

Om te beginnen moet je niet aardig gevonden willen worden, dan gaan/proberen ze over je heen te lopen. Wat ze dus al geprobeerd hebben.

Die dreig rotzooi moet je sowieso niet serieus nemen, stel dat je dat wel zou doen dan gaat het echt van kwaad tot erger.

Je hebt sterk het gevoel dat je er alleen voor staat... NOU EN ?

Laat zien dat je kei-sterk bent! en dat dat gepeupel jou er ZEKER niet onder zal krijgen!!

Jou stal, jou regels, jou wetten! Daar moeten ze het mee doen en anders OPZOUTEN!

JIJ bent en blijft de baas! Straal dat uit !

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 09:41

Als 1 persoon van die stalgemeenschap zo'n mail stuurt als persoon A, dan had ik persoonlijk niet tot 24 oktober gewacht met die kast. Hup, eruit! Je bent veel te lief. En die dreigmail zou ik trouwens niet al te serieus nemen, al begrijp ik wel dat je voor de zekerheid nu liever bij licht naar stal gaat. Het is naar mijn idee gewoon weer een kinderachtige reactie. En te belachelijk voor woorden, vandaar dat ik die kast er nu direct uit zou zetten.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 09:49

ach jeetje TS wat vervelend dat je nu zo'n mail krijgt.
Vind het niet heel verwonderlijk gezien het gedrag+achtergrond van die man, maar dit gaat zelfs voor hem wel erg ver...
Kun je een camera ophangen (evt. een neppe die er echt uitziet) zodat ze het gevoel hebben dat ze niets moeten flikken? Heb zelf destijds bij de Makro eentje gekocht voor een tientje ofzo, een dummycamera die wel knippert en beweegt op batterijstroom, met een "stroomkabeltje" eraan die je weg kunt laten lopen zodat het een echte lijkt.

Verder inderdaad de politie echt heel goed duidelijk proberen te maken en ook aangifte doen van bedreiging, niet alleen doorgeven dus maar gewoon werk van maken.

Is de kast die er nog staat van hem of de verzorgers?

goed dat je omwonenden hebt ingeseind en zolang het haalbaar is voor jou zou ik inderdaad overdag heengaan en als je wel later heengaat sein dan even iemand in dat je er heengaat/bent en hoe laat je thuis verwacht te zijn en meld je dan weer even. Ook al zal het bluf zijn, ik zou toch even opletten op jezelf :(:)

Urielle

Re: Mensen rijbak gratis laten gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 11:42

iig aangifte van bedreiging doen, en mochten ze overgaan tot vernieling van eigendommen oid ook foto's maken en inleveren bij de politie voor het dossier. Ik hoop voor je dat het losloopt.

palham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 21:36

llemaal: heel erg bedankt voor jullie ondersteunin en advies. Ja, voel me helaas nog steeds rottog, heb er gelukkig heel goed met vrienden over kunnen praten. Heb bij de ploitie aangifte proberen te doen, maar er werd gezegd dat op basis van zo'n email eht nog niet voldoende is (sorry, moet ik dan al dood in satl liggen.....) Soms is het een gek land, Duitsland (daar woon ik).

Roodvos: aan jouw reactie heb ik heel veel. Ja, dat beeld klopt helemaal bij die persoon A. Grote verhalen, bemoeit zich overal mee, schuld ligt altijd bij mij. De anderen geloven hem, en dan denk ik soms dat het aan mezelf ligt, maar sommige dingen zijn zo duidelijk, zaols dat hij geprobeerd heeft het contract bij mijn verpachter te veranderen en mij verteld dat de verpachter dit wilde (en ik van de verpachter (gelukkig) een heel andere verhaal te horen kreeg.

Begin wel langzaam te voelen, dat ik blij ben dat ik weer alles kan bepalen op stal. Liever alleen, dan met een paar rot stalgenoten. Ik hoop dat ik morgen iemand op mijn werk kan spreken, die vroeger 10 jaar lang met alcoholisten heeft gewerkt, misschien heeft zij nog advies. Heb verder iedereen die ik in het dorp ken ingelicht en let op stal heel erg op.

Is echt zo vervelend, dat het zo loopt. Baal er zo van dat ik het toen niet heb ingezien. De kasten zijn inmiddels allemaal weg. OP de hekken zitten nieuwe sloten. Eeen vreind zet binnenkort een ander slot opde staldeur.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 22:24

fijn dat de kasten zijn opgehaad, dan hebben ze sowieso geen reden (en recht) meer om op jouw land te komen!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 10:49

hoe is het nu ???
nog wat van ze gehoord ??

palham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-11 23:34

Nee, heb geen emails of andere narigheden gehad. Ik laat de tijd nu zijn werk doen, dus laat niets van mezelf horen en hoop zo geen stok te geven om te slaan. Ondertussen heb ik mijn vriendin gesproken, die ervaring heeft met dit soort mensen en ook zij geeft aan dat het heel goed is niets te doen en niet te reageren, maar zeker ook uit de buurt van hem te blijven, als we elkaar toevallig een keer tegenkomen.

Voel me nu al een stuk beter op stal.