Thee drinken is ook niet verkeerd alleen is er niet op elke locatie een fatsoenlijke wc.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vooral na m'n jaar australie en 60 uur in de week les geven, viel het erg tegen in de Nederlandse winter. Ik trek veel lagen aan, werk met de knikzakjes en warmte zakjes van o.a. anwb, loop op ariat laarzen, heb een lange winterjas aan tot m'n knieen en meestal een muts en handschoenen op en aan. Loop regelmatig rondjes door de bak en heb ook altijd droge jas e.d. in de auto als reserve. Ga meestal meteen onder een warme douche als ik thuis kom, anders is er geen redden aan. Dus meer tips kan ik je ook niet geven
Sterkte! Oh ja en ik werk meestal met een walkie talkie systeem, als het te koud is niet want als ik hard roep blijf ik warmer... lol.
O ja, en uiteraard nog een sjaal en handschoenen! vur schreef:Sportwinkels hebben zakjes die je in je schoenen kunt doen. Ik heb ze, maar ga ze dit jaar voor het eerst proberen. Er staat op dat de voeten 6 uur warm blijven. Ik ben benieuwd.
Zij moet 4 uur les na elkaar geven buiten en haar voeten waren nog redelijk warm ( niet snikheet)
maar dat is niet voldoende zeker :p Heike1998 schreef:vur schreef:Sportwinkels hebben zakjes die je in je schoenen kunt doen. Ik heb ze, maar ga ze dit jaar voor het eerst proberen. Er staat op dat de voeten 6 uur warm blijven. Ik ben benieuwd.
Het hielp bij mijn lesgeefsterZij moet 4 uur les na elkaar geven buiten en haar voeten waren nog redelijk warm ( niet snikheet)
![]()
Groetjes
masja schreef:Ik heb een paar van die knikzakjes.
Weet niet precies hoe het werkt, maar is een vloeistof waar een metalen plaatje in zit. Als je dat plaatje knikt dan reageert de vloeistof en wordt het hard en warm.
Je kunt ze steeds weer opnieuw gebruiken. Heerlijk in je jaszakken, maar ook om in je thermolaarzen te stoppen.
Kun je in sportwinkels krijgen.