Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

I'm loving it!

eerste is makkelijker te bestrijden.
Kunnen ze een dag drogen... 
. Ik heb een thermo-shirt en broek onder mijn kleding aan, dan gewone rijbroek en t-shirt, daarboven een (dun) fleeceshirt met col. En daarboven dan weer een dikkere fleece-trui en dan een jas aan. Qua sokken had ik deze winter ook gewoon mn ski-sokken in mijn stalschoenen en daaroverheen mn chaps.
Beeezel schreef:meiden; ik heb DE mest geweldige tip. Vind ik zelf dan.![]()
Ik heb sinds een paar jaar een paardrij-overall. Ja, inderdaad; Michellin is er niets bij, maar ik heb het nooit meer koud! Tot ongeveer min vijf heb ik geen eens hadschoenen nodig!
Geen gaten die tochten, geen gladdigheid in het zadel, want er zit een nepleren zit in/ aan. Van enkel tot kin gewoon lekker warm!
Susyb schreef:Zijn ze ook waterdicht.. wat eeen geweldig ding om te zien! en ook in grote maten?
hotchocolat schreef:Iemand ervaringen met back on track voor de ruiter?
Ik heb twee jaar geleden mijn boven benen te koud (bevroren) gehad en dit blijft nu dus ieder jaar terug komen, het jeukt dan verschrikkelijk en doet zeer.
Ik zoek dus echt iets voor de benen. Ik rijd al met lange lederen chaps.

Voor de koude droge dagen werkte dat prima 
Britt schreef:Wel even koud als je naar de wc moet, of niet?
Rhys schreef:Wauw, die overall ziet er goed uit! Ik heb ooit eens een IJslanderrit gemaakt in de winter en weet idd nog dat de mensen van dat bedrijf ook in zulke overalls liepen.
Ik doe in de winter altijd zo veel mogelijk lagen over elkaar aan (als in: thermo-ondergoed, rijbroek, skibroek onder, boven hemd, t-shirt, longsleeve, fleecetrui, jas), maar het nadeel is dan dat je toch minder bewegingsvrijheid hebt. Met een overall heb je dat waarschijnlijk niet, toch?
Alleen je chaps kunnen er zo te zien niet overheen. Ik rijd nooit met alleen schoenen, maar met zo'n overall kun je niet anders waarschijnlijk?
hihih... heb ook alleen de beschikking over een buitenbak en bos om in te rijden maar