Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

HTM schreef:ik zou ook niet met zn wolbaal willen rijden.
Het ziet er in de proef niet uit.
En je krijgt dan wel geen punt voor verzorging in de M, maar bij elk onderdeel kun je net even iets minder scoren omdat het totaalplaatje minder is, en daardoor wordt je dus tijdens je gehele proef wel beoordeeld op de verzorging.
Ik reed Z met een fjord, en had zeker wel veel verschil in mn punten als die net geknipt was, of niet (de manen) en over de hele proef dus, dus een goed verzorgd paard is wel belangrijk.
Ook is het voor TS erg vervelend dat dit paard niet met een ander in de trailer mag.
Je moet dus een keer extra rijden (of een paard minder starten) terwijl je alles betaald..
Waar zijn ze bang voor? dat jou paard die van hen iets aandoet?
Ik zou zeker gaan praten bij deze mensen, want ze krijgen op deze manier wel lekker een goede merrie waar ze zelf niks voor doen, en hun veulens worden alleen maar meer waard, en de merrie ook.
Dus of geld ervoor krijgen, en aan hun regels houden, of niks en meer in overleg.
risky schreef:Het argument dat een wolbaatlje er niet uit ziet vind ik onzin, het mooi zijn is maar 1 cijfer op je protocol en in de M niet eens van toepassing. Het gaat tenslotte om het rijden wat je laat zien.
Functioneel scheren vind ik prima dus probeer eerst de luchtpijp eens te scheren als dit na goed overleg en uitleg aan de eigenaren mag
Snap echt niet dat je dat zo belangrijk kunt vinden dat je stopt met wedstrijden.. geef je dan wel echt om de sport?
het gaat tenslotte om het rijden, en naar mijn mening zijn de jury's kundig genoeg om door een wintervacht heen te kijken
toen ik vorig jaar nog een tijdje met wintervacht op wedstrijd startte haalde ik ook gewoon mn punten..
wake_up schreef:Wat een diva's hier op bokt zeg, die zeggen dat ze ook zouden stoppen als ze alleen al met een wollig beest op wedstrijd moeten![]()
Snap echt niet dat je dat zo belangrijk kunt vinden dat je stopt met wedstrijden.. geef je dan wel echt om de sport?
Ik scheer mijn pony ook hoor, daar niet van, maar wel om functionele redenen (hij blijft lang nat, en koelt dan veel te snel af op de trailer en het duurt heel lang voordat hij enigzins droog wordt). Maar als het scheren niet functioneel was geweest, had mn pony ook lekker in zn wintervacht mogen blijven lopen hoorhet gaat tenslotte om het rijden, en naar mijn mening zijn de jury's kundig genoeg om door een wintervacht heen te kijken
toen ik vorig jaar nog een tijdje met wintervacht op wedstrijd startte haalde ik ook gewoon mn punten..