Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kiichi schreef:TS, je vraagt in dit topic of het verstandig is om met je 2-jarige, zadelmakke paard een buitenrit/evenement te gaan meerijden.
Unaniem is het volgende advies: Niet doen, dat is niet verstandig.
Je paard zal hier op latere leeftijd zeker problemen van ervaren, bovendien is deze situatie volledig onnodig en kan je minstens zoveel lol beleven op een pony waar je lekker mee kunt rijden, dan een paard wat sowieso onwennig en onrustig zal zijn, gezien zijn gebrek aan ervaring.
Dit allemaal objectief gezien. Ik zal mijn subjectieve mening weerhouden om dit topic neutraal van mijn kant te houden.

Silence schreef:TS, weet je wat je ook in je achterhoofd kunt nemen...
Jij vertrouwd je paard misschien voldoende tegen die tijd.
Maar wat als jouw paard niet om blijkt te kunne gaan met de drukte van een evenement, denk dan eens aan al die mensen die jij bewust in gevaar brengt door kost wat kost dit te moeten doen.
Puur voor je eigen plezier, want je paard heeft hier niks aan.
CalipsoLover schreef:Silence schreef:TS, weet je wat je ook in je achterhoofd kunt nemen...
Jij vertrouwd je paard misschien voldoende tegen die tijd.
Maar wat als jouw paard niet om blijkt te kunne gaan met de drukte van een evenement, denk dan eens aan al die mensen die jij bewust in gevaar brengt door kost wat kost dit te moeten doen.
Puur voor je eigen plezier, want je paard heeft hier niks aan.
Ik zge juist dat ik het niet zal doen als het te gevaarlijk is!

AnnemiekvM schreef:Jongens!! Hebben jullie niet door dat dit een reltopic is? Dit meisje vindt he alleen maar grappig als er gereageerd wordt. Als je haar profiel ziet, weet je al genoeg. Gewoon negeren dit soort toestanden.

CalipsoLover schreef:De leuke mensjes van bokt hebben dus echt gelijk! Ziek lachen![]()
Ik heb super pony's en ben er trots op bokkers zijn dus gwn jaloers omdat hun geen pony of paard hebben
Hammeke schreef:Iemand die geïntresseerd is om eens mee te gaan kijken naar TS?
Ik zou haar wel eens Z willen zien rijden![]()
Maken we er ineens een grote Bokt meeting van en kan TS ons tonen hoe verschrikkelijk goed ze kan paardrijden.
heb net je andere gesloten topic gelezen, en als je echt zo goed Z kan rijden, dan heb je best wel wat foto's. je rijd niet in een maandje Z. dus over het jaar heen zul je toch wel zeker 1 foto hebben. wel grappig dat je in je eigen leugens gelooft
ik start morgen met m'n 1 jarig paard gp