Mountain horse laarzen. Wie heeft ze?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Muppett

Re: Mountain horse laarzen. Wie heeft ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:50

Ik vind de MH sportive highrider helemaal waardeloos. Ik was superzuinig op mijn laarzen, niet in de modder of mest, regelmatig onderhouden met speciale laarzenvet.
Maar de zool liet na een paar maanden al los. Ik heb ze toen bij Divoza gebracht en ze zijn gemaakt. Maar na een week was ik weer helemaal terug bij af. En nu, na anderhalf jaar, is een rits kapot. Terwijl ik ook daar zuinig op ben geweest!
Ik zeg: niet doen, MH laarzen ;)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 06:54

Ik ben juist heel erg tevreden over de MH sportive highrider. Heb ze nu ruim 2 jaar en zien er nog steeds prima uit.

DiamondHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 07:29

Heerlijke laarzen... ik heb ook de MH highrider sportive en ik kan niet anders zeggen dan super fijne laarzen! Voor mij geen ander merk meer!!

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 07:42

SusanH schreef:
Ik ben juist heel erg tevreden over de MH sportive highrider. Heb ze nu ruim 2 jaar en zien er nog steeds prima uit.

Hier hetzelfde. Heb die van mij al 4,5 jaar en ze zien er eigenlijk nog best goed uit! Rits doet het ook nog prima. Heb ze wel in laarzenspanners (lees: colaflessen :+) staan.

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 09:39

Tsja, ik snap dan niet wat ik verkeerd heb gedaan met die laarzen. Ze zitten heerlijk, daar gaat het niet om.
Ik ken ook zo 5 stalgenoten die nooit meer een MH highrider willen, om dezelfde reden als ik.

Eeffii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 09:44

Ik heb deze:
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... laars.html
En ik heb er onzettend veel schik mee, ze staan ook in me profiel op 1 van de laatste fotos met een zwart paard volgens mij.
Kan er zo de hele dag mee lopen, heb ze niet heel erg in hoeven lopen en heb ze nu 2 jaar en nooit niks kapot gehad.
O ja, en ze zijn warmer dan bv petries :D

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 12:38

Muppett schreef:
Tsja, ik snap dan niet wat ik verkeerd heb gedaan met die laarzen. Ze zitten heerlijk, daar gaat het niet om.
Ik ken ook zo 5 stalgenoten die nooit meer een MH highrider willen, om dezelfde reden als ik.

Ik heb deze:
Afbeelding

Trek altijd de rits aan en loop door de modder/zand/stal enz. Nooit wat aan de hand gehad. Ik vind ze echt super!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:20

Ik heb ze ook en vindt het fijne laarzen. Wel alleen om te rijden, om in te wandelen vind ik ze niet zo fijn. Maar goed, ik wandel dan ook hele einden en doe dat liever op m'n AllStars dan op stugge leren laarzen.
Verder heb ik ze wel altijd met die opblaasbare laarzenspanners staan in m'n zadelkast.
Vind ze ook zo lomp nog niet, heb die sportive highrider. Maar goed, ben zelf ook geen teer poppetje en rijdt allesbehalve tere paarden. Het past wel :j

DiamondHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 15:09

Muppett schreef:

:') Dat is dan inderdaad wel heel toevallig!! Maar goed dat is dan waarschijnlijk gewoon pech! Want ik hoor juist niet anders dat het van die fijne kwalitatief sterke laarzen zijn, alleen vinden sommige ze gewoon wat minder mooi, vanwege het "lompe" model! Vind ik zelf overigens wel mee vallen

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 16:17

Ik vind de MH highriders niet lomp persoonlijk. Gewoon een robuuste laars. Heb nu cavallo's waar ik in het begin vreselijk aan moest wennen.
Het leer van mijn laarzen is nog wel netjes, alleen de zolen zijn prut. En dus een rits kapot.

tinker6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 16:22

kan alleen maar zeggen dat ik niet anders meer wil !!
superlaarzen, en als ze eenmaal ingelopen zijn kun je er kilometers op lopen.
rij er dressuur mee en nog nooit commentaar gehad dat ze lomp zijn oid.