Wie gratis paarden spullen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 14:46

anthea als dat dan zo is, ga lekker naar ander topic

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 14:47

Anthea schreef:
Spelen met paardenspullen, ik vind het maar vies klinken.
:')

Daarom heten het paardenspullen, geen 'grote mensen' spullen ;) maar ik moest wel hard lachen om je comment :')

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 14:47

ik woon in leiden

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 14:47

jongens, ze vraagt om spulletjes!
hou je eigen gedachten even in bedwang, zegt niets over ts

troi

Re: Wie gratis paarden spullen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 14:51

Waarom maak je niet zelf je spulletjes? Deed ik ook toen ik jouw leeftijd had. Een jas met het einde van de mouwen in een knoop was mijn zadel met beugels (paste met mijn voeten precies in de knup) en ik maakte van breiwol een hoofdstel met linten als teugels. In de buurt was een vrij breed hekwerk waar ik dan met mijn vriendin mijn jas overheen legde en op ging zitten en ik bond dan mijn 'hoofdstel' aan het einde vast en dan speelden we uren lang manege'tje. Heb ik ontzettend goede herinneringen aan.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 14:52

Ik snap niet waarom sommige gelijk zo reageren..
Ik heb ook genoeg goede spullen gehad die ik nog niet eens voor de kleinste prijsjes kon verkopen en heb toen ook wat gratis weg gedaan.
Jammer genoeg heb ik niet zoveel meer voor je, heb alleen nog een bit voor de rest volgens mij niets meer.
Ik kom doordeweeks op Leiden centraal als ik naar of van school kom, als je wilt kun je het daar een keer komen halen (zal ook nog even kijken of ik nog wat andere leuke dingetjes voor je heb).

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 14:54

@ Troi,
dat heb ik ook gedaan,
ik heb een mega groote tv doos (ong. 1.30 hoog)
En daar een handoek op gelegt en van een dik touw beugels gemaakt, en van een kussentje een zadel,
en teugels,
maar meer lijkt me leuk;)
Bijv een echt dekje en een echt hoofdstel, en dan snap ik wel dat dat duur is om weg te geven, maar als het half kapot is kunnen ze mij er toch blij mee maken?!
ahaa
xx

GroteVogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 14:55

Jammer dat je zo ver woont, ik heb nog wel wat spulletjes die ik niet gebruik ( Bandage's, borstels, poetskist)

Ik ga het niet versturen of je moet het zelf betalen, Of als je eens in de buurt gaat komen?
Iemand die je kent of zo?

Geweldig paardje spelen, deed ik ook altijd met een vriendin, rennen door de wei, licht rijden op de fiets, enz..heerlijk die tijd, en wat een conditie hadden we toch...***zucht***

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 14:57

ja lichtrijden op m'n fiets doe ik ook ja hihihi

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 14:59

ach ik had vroeger een oud zadel, daar reed ik op. Legde dat op het hekje van ons erfje (ong1 m hoog) singel vast en gaan. Had ook een oud halster en een paar teugels die gingen om de grote paal en daar reed ik dan

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 14:59

Nikkialex: misschien nog een idee tot je een singel hebt, wat ik vroeger deed is 2 grote broek riemen (of 3) aan elkaar vast maken, heb je ook het idee van een singel! Ik deed altijd mee lichtrijden op de bureaustoel met paardrij simulatie spelletjes :o :D

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:05

Wij deden vroeger(10 jaar terug)vaak paardje op de schommel, handoek als zadeldekje, daar touw overheen met lussen en ja we hadden een heus zadel. Touwtje om het schommeltouw en je kon nog rijden ook. ipv heen en weer schommelen, de schommel schuin laten gaan en je zat in galop. :)
Wat een schik hadden we altijd. :D Drempels op de fiets waren heuse hindernissen en daar moesten we natuurlijk in verlichte zit overheen, geweldig :D

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 15:06

ahah ja ik doe ook lichtrijden op me fietsie en ook van stoepjes af in de verlichte zit hihi, nou blijkbaar was ik niet de enige ;)

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:09

haha, ik zocht altijd een kromme boom op die niet te dik was. Dan ging ik daar op zitten en dan wat op en neer zwiepen :D Goeie ouwe tijd! En verlichte zit van de stoeprand af doe ik nog steeds, verlicht mijn fietsbanden :)

Ik heb wel een dekje, maar dan moet je uiteraard wel zelf de verzendkosten betalen. Laat maar weten als je dat wilt....
Laatst bijgewerkt door ChristaMoor op 03-10-11 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:10

Hihi, ik deed vroeger altijd paardje met mijn nichtje. We plakten een papieren staart achterop een kliko (zo'n vuilnisbak) en dan aan de handgreep bonden we touwen, en dan maar "rijden". Uren hebben we gespeeld. Geweldig toch? Ik ben nu 30, maar kan je heel goed begrijpen hoor TS. Ik woon wel een beetje in de buurt, dus als je nog een halster en een paar dekjes wilt hebben, mag je ze komen halen. Stuur me maar een berichtje.

Enne, niets van sommige flauwe bokkers aantrekken, die zijn nooit jong geweest denk ik :(:)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:10

Ik gebruikte altijd onze reiskoffer, die is van dat harde plastic en daar kan je ook prima op zitten. ;)

Overigens, ik heb nog wel een dekje voor je hoor, ik woon in Leidschendam.

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:11

haha zo te horen kan ze een hele stapel dekjes gaan verzamelen

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:12

ik heb helaas niks voor je..ik ken echter genoeg mensen die vroeger hondje/katje/paardje speelde! niks mis mee...
Iedereen is jong geweest en vermaakte zich op andere manieren.

Dat er soms zo gereageert moet worden snap ik ook niet. er zijn heus mensen die dingen hebben liggen die voor een paard niet meer te gebruiken valt omdat het te versleten/kapot is... er zijn ook zat mensen die dingen die t nog enigsins doen gewoon weg gooien en nieuwe kopen.. Nou als je er dan toch iemand blij mee kan maken!

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:13

sorry TS ik heb geen spulletjes voor je
ik had vroeger een vriendin die een trapleunig had met een zadeler op en wij daar vaak op te spelen haha

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:14

Ik had vroeger ook een echt zadel, boom was er van kapot dus kon niet meer worden gebruikt toen. Legde ik altijd op een stapel kussens en dan kon ik echt paardrijden :D

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:15

Trouwens, toen ik al op paardrijles zat, had ik ook zelf een halster, die deden we dan om de beurt zelf om en dan het touw als teugels eraan vast, en dan de ander erachter aan rennen: "stap" "draf", bráááf ;( Zucht... jeugdsentiment :j

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:25

Joh, wat reageren sommigen flauw. Zeker zelf nooit jong geweest.

Ik woon helaas niet dicht in de buurt van Leiden, anders had je zo wat op kunnen halen. Heb een hele bak vol met halve spullen waarvan ik nog steeds denk dat ik ze ooit eens kan gebruiken :+ 'T zijn jammer genoeg ook geen dingen die je per post kan op sturen.

Ik zou eens op marktplaats wat zetten, misschien helpt dat. Of een briefje op de manege hangen?

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:53

sim0ne11 schreef:
Anthea schreef:
Spelen met paardenspullen, ik vind het maar vies klinken.
:')

haha jaa inderdaad. :')

Hoezo vies??? Zijn jullie nooit jong geweest ofzo? Je hoeft niet meteen te gaan 'doordenken' of ik weet niet wat, laat haar toch lekker.
Ik heb helaas niets voor je, sorry, maar veel suc6! :)

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:54

nikkialex schreef:
jezus laat maar zitte waarom kapt iedereen mij af?!
hallo ik ben tog ook maar 12 en dan gaan jullie me lopen afkatten :(

Dames...Kind is net 12... Beetje jammer hoor.
Ik ben ooit jong geweest en dan was de bezem het paard en reden we de hele dag door de buurt..(those where the days..)

Roosje1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 16:00

Super toch, lekker paardje spelen met vriendinnetjes, heb ik vroeger uuuuren lol aan beleefd!! Leg een houten slee op een oud tafeltje, en je hebt al bijna een echt paard!
En nog een tip voor je, vraag eens bij een (grote) ruitersportzaak of je een oud zadel mag hebben. Ik weet van Divoza dat die vaak gratis worden weggegeven (wel boom kapot oid). Leg die op je slee en knutsel een paardenhoofd eraan, reken erop dat jij zoet bent deze winter!!! Heel veel plezier en geniet van je Penny-tijd, daar heeft ieder meisje later leuke herinneringen aan. Speel ze!!