Maat 34. Wat voor rijbroeken kopen jullie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Klis

Re: Maat 34. Wat voor rijbroeken kopen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:03

Ik ben 1,65 m en heb ook ongeveer jeansmaat 25/32 of 26/32, en ik koop rijbroeken in kindermaat :)) 158/164, ligt een beetje aan hoe de broek valt :j

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:05

Ik ben ook zo'n moeilijke :(:)

PK is misschien wel duur, maar het past wel en blijft vrij lang goed, heb er eentje nu 2 jaar en zit nog als gegoten en kleur begint nu wat bager te worden. heb nu zelf de oude versie van de PK Lotte.

Denise_x_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-11 12:18

Wat leuk al die reacties. En ondanks dat de kinderboeken soms wat saaier of kinderlijker zijn, zijn ze wel weer goedkoper ;-) toch een voordeel. Al vind ik de eurostar kinderen wel vrij hoog in de taille, of ben ik de enige die daar last van heeft?

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:27

Ik heb ook maat 34 maar ben wel lang en wil alleen broeken met een leren zitvlak. Heb van Eurostar een kindermaat en een maat 34 die beide passen.. Pikeur maat 34 die ook super past. Dit zijn alleen wel duurdere broeken. Heb ook nog een EJ maat 36, die vallen klein en die past mij dus ook goed :) Harry's Horse past mij dus niet :n Heb er alleen nog nooit een kindermaat van geprobeerd..

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:39

Denise_x_ schreef:
Wat leuk al die reacties. En ondanks dat de kinderboeken soms wat saaier of kinderlijker zijn, zijn ze wel weer goedkoper ;-) toch een voordeel...

Valt reuze mee met de kinderlijkheid vind ik zelf. Mijn rijbroeken zien er best 'volwassen' uit! ;)

Ik ben 1.65 en heb maatje 34. En ook ik moet een kindermaatje aan qua rijbroeken.
Die van Mondoni (huismerk Divoza) passen mij het beste.
Welke maat ik precies heb verschilt heel erg per type rijbroek. Van de Africa heb ik een maatje 156 en mijn Caïro Dirty Denim is een 164, maar ik heb ook nog een ander type jeans rijbroek gepast en daarvan moest ik een 176 hebben... :roll:
Geen pijl op te trekken dus! :D