Ook hier nu 1-proef-ellende...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 19:52

Ik hoop iig niet dat dat hier wordt ingevoerd ofzo want dat lijkt me erg balen. Wij mogen namelijk altijd 2 proeven starten! Erg fijn Lachen Schiet het tenminste een beetje op, en kan je in je 2de proef herkansen als je eerste slecht ging.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 21:07

Je kan meestal hier in de buurt wel 2 preoven starten maar meestal schrijf ik er maar 1 in, omdat de wachtiijden zo lang zijn tussen de 2 proeven.
Nu met Lotje schrijf ik er wel 2 in omdat ze nog nooit op wedstrijd is geweest, en als ze dus mijn eerste proef ver****t omdat ze kijkerig is ofzo, dan heb ik de tweede nog en heeft ze de bak al een keer gezien.

Maar outdoor is het altijd super achter elkaar doorgaan van de ene proef in de andere maar indoor is altijd een beetje aanmodderen maar ja.

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 23:13

Waar gillian altijd op concours gaat start ze bijna altijd 2 proeven. En met een vrouwtje waar ik wel eens mee ga groomen start ook meestal 2 proeven. In geldrop, reusel, liempde enzo kan je volgens mij ook 2 proeven starten (voor degene die in eindhoven en omgeving start paarden)

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 00:25

ja eersel kan ook, maar die zitten bijna altijd vol

Reusel moet je snel bij zijn, in de zomer gaat dat wel goed!

esbeek gaat ook goed, moet je wel zorgen dat je via je club het vraagprogramma krijgt, kan je je al eerder inschrijven!

maar ja in de winter is het nog veeeeeeeel moeilijker!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 10:19

Je hebt indoor wel een aantal plaatsen waar je 2 proeven kan rijden. Zoals in Leusden, Bunschoten en ZH in Houten. Maar die zitten ook al heel snel vol.

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 18:07

wij mogen altijd maar 1 proef rijden

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 18:38

Renske20 schreef:
ja eersel kan ook, maar die zitten bijna altijd vol

Reusel moet je snel bij zijn, in de zomer gaat dat wel goed!

esbeek gaat ook goed, moet je wel zorgen dat je via je club het vraagprogramma krijgt, kan je je al eerder inschrijven!

maar ja in de winter is het nog veeeeeeeel moeilijker!

Eindhoven heeft ook meestal 2 proeven, maar die zit ook heel snel vol volgens mij Scheve mond Gillian rijd meestal met friezen wedstrijden of barokke mee, zijn meestal minder aanmeldingen. Volgens mij is bij ons binnenkort ook weer een wedstrijd (in veldhoven, weet dus niet wanneer) Daar kan je ook 2 proeven rijden als het goed is Lachen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 23:01

Hier is het ook meestal wel 2 proeven, maar je moet wel altijd een maand of drie vier vantevoren inschrijven anders zit alles vol...1 proef per dag zou misschien toch wel een optie zijn, dan kunnen er toch 2 keer zoveel mensen starten

En ik verkeer in de luxe positie dat ik alleen nog maar spring en SGW rijd Party!! Geef vaak woensdag op voor het weekend(soms een week eerder Tong uitsteken ) en kan bijna altijd 2 keer starten, meestalnog twee keer klassiek ook
Wat is dat toch relaxed vergeleken met die dressuurproefjes...*LOL*

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 00:23

klopt! bij vd pol in eindhoven kan dat

en veldhoven had ik me ingeschreven dit voorjaar, maar ivm vogelpest ging het toen niet door!
wat baalde ik daarvan zeg!want kon daar 2 proeven starten!

als je met barokke of friezenwedstrijden meedoet heb je geluk, dan kan je veel vaker 2 proeven starten!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 15:20

Goh wat appart zeg, bij ons kun je in het indoor seizoen altijd maar 1 proef rijden. Drenthe is dat dus. Tis idd best veel werk voor 1 proef alles klaarmaken, maar voordeel is dat je snel weer thuis bent en niet je hele dag kwijt bent aan een concours.

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 09:05

bij ons kun je indoor altijd 2 proeven starten, maar inderdaad ook wij moeten eraan geloven en dubbele jury's nemen
ik heb van de week de startlijst zitten maken maar dat valt nog niet mee
als er 6 personen of meer in dezelfde categorie zitten moeten ze 2 jury's
bij minder mogen ze 2keer bij dezelfde jury starten
waardeloze regel want je moet nu 2 jury's voor praktisch de hele dag hebben
op de knhs vergadering werd het voorgesteld en het merendeel van de provincies was ervoor

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 09:25

Ik ben ook gewend om in het indoorseizoen maar 1 proef per wedstrijd te rijden. Ik heb kort geleden ruim een jaar in Barendrecht gewoond, maar ik vond het wel ideaal om 2 proeven te rijden , helemaal als je een paard hebt dat in de 2e proef altijd beter loopt! Alleen de prijzen... Altijd zo'n oliebol Verward , nee dan heb ik liever geldprijzen.

Oliebolbekertje... Bokt, bedankt! Als ik ook al geen s h i t meer mag zeggen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 15:14

Sja hier is het ook niet anders en ik vind het ook heel jammer, dat gedoe van te voren voor maar één proefje. En idd met de winstpunten schiet het dan ook niet op. Maar goed, ik kan altijd nog de dijk overcrossen naar NH en daar kan je op veel plaatsen wél twee proeven rijden. Het is jammer, maar helaas.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:30

Gewoon goed je best doen en dubbele winstpunten rijden:D