Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Terwijl ze heel rustig draafde, makkelijk te pakken dus.

Kiichi schreef:Ik heb even dit topic door gelezen en ga hier na deze reactie waarschijnlijk niet verder op in. Ik heb ook nog geen mening over wat goed/slecht is in zulke situaties en wat je mag verwachten. Ik was enkel beniewd naar het volgende:
Wat had mevrouw dan wél moeten doen?

Gypsy schreef:Oké Lindsey, dat zal dan de gedachtegang van die vrouw zijn geweest. Maar, je moet even weten, op stal was er niemand thuis, en soms rijd ik op plekken waar iig urenlang geen mens komt. Wat als ik ergens lig, bewusteloos ben dus niet kan bellen oid, en niemand mij vind? Dan is mijn enige kans dat iemand die paarden ziet, en denkt hé hier klopt iets niet.
Ik snap, zoals ik al zei, voor hondert procent dat niemand die beesten gaat vangen. Je moet ook aan je eigen veiligheid denken, daar geef ik niemand de schuld van. Maar gewoon de andere kant op fietsen alsof er niks gebeurd is???
Natuurlijk, als ik zeg ik ben 2 uurtjes weg en ik ben er niet na die 2 uur, dan gaan ze wel zoeken. Maar wat als ik zeg ik ben een hele dag weg? Dan betekend dat dat ze me s'avonds laat vinden, wanneer het wie weet als het al te laat is.
Ik vind het gewoon zo'n enge gedachte...

.
' Haha. Maar ondertussen fietsten er gewoon mensen langs die heel raar naar haar keken, maar haar niet even pakte! terwijl ze al stil stond. Zo vreemd!
(Stuk ver van de openbare weg, met een pony die beter luisterd dan de gemiddelde hond.) Maar vond het wel superleuk en lief van ze haha. Alleen als het dan nodig is gebeurt het niet, da's nou net ff jammer. Mischien moet ik op shetten gaan rijden, iets met een hoog aaibaarheidsgehalte dat mensen wel willen vangen.
lindsey schreef:De politie bellen zou ik ook niet snel gedaan hebben. Ja je zou gewond in de bosjes hebben kunnen liggen maar in de meeste gevallen staat de ruiter gewoon weer op. Dan zou ik ook niet onnodig polite mensen willen hebben laten komen.
'Volgens mij ging hij die -of die kant op'