Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Peanutbutter schreef:Een meisje bij ons op stal heeft deze http://www.tackshop.nl/shop_nl/product_ ... 0fdbd277b3
Ragdollcat schreef:Hahahahaha ik lach me dood/rot, die mensen zijn gek om er eentje te kopen, stel je es voor dat ik het op de grond neerleg en er een paard overheen schijt, dan gillen ze moord en brand hoor hahahaha.
Ook ik kan t zo kopen maar ik vind het gewoon van de zotte, doe es normaal zeg er zijn genoeg cappen die uitstekend voldoen die ook goedkoper is. Liever dat dan kan ik eens in de zoveel tijd als t bijv. stinkt ofzo, lekker nieuwe kopen en de ouwe weggooien.
Ik vind dat soort mensen zo zielig die echt met alles wil laten zien dat t duur was, cap, rijbroek, sporen enz. maar rijden kunnen ze vaak niet eens hahaha en durven ook niet eens stallen uit te mesten, want stel je eens voor dat ie vuil worden hahaha.
ik lach jou nu uit. Tigra_ schreef:Citaat:En ze zijn echt waanzinnig mooi, dat verschil zie je maar al te goed.
Maar dat is een mening zo vind jij hem waanzinnig mooi terwijl een ander meer de voorkeur heeft voor een goedkopere versie.
Lielle schreef:maar dat ontken ik toch ook niet? Ieder zijn voorkeur, maar er wordt nu gedaan of je knettergek bent als je zo'n cap wil hebben en dat vind ik ook vreemd.
@ragdollcat, ik leg mijn cap niet op de grond neer, ook nu niet. Vind het sowieso niet fris als je paard erover mest.
Peanutbutter schreef:Ragdollcat schreef:Hahahahaha ik lach me dood/rot, die mensen zijn gek om er eentje te kopen, stel je es voor dat ik het op de grond neerleg en er een paard overheen schijt, dan gillen ze moord en brand hoor hahahaha.
Ook ik kan t zo kopen maar ik vind het gewoon van de zotte, doe es normaal zeg er zijn genoeg cappen die uitstekend voldoen die ook goedkoper is. Liever dat dan kan ik eens in de zoveel tijd als t bijv. stinkt ofzo, lekker nieuwe kopen en de ouwe weggooien.
Ik vind dat soort mensen zo zielig die echt met alles wil laten zien dat t duur was, cap, rijbroek, sporen enz. maar rijden kunnen ze vaak niet eens hahaha en durven ook niet eens stallen uit te mesten, want stel je eens voor dat ie vuil worden hahaha.
Ik vind dit echt een kansloze opmerking, je scheert iedereen over 1 kam.
Toevallig is dit een heel normaal meisje die heel normaal met haar dure cap omgaat. Mesten draait ze der hand ook niet voor om en heeft zelfs der stages op stal gelopen.
Ze heeft hem van haar chique oma gekregen voord er verjaardag en was er heel blij mee en terecht.
Volgens mij ben je jaloers en of gunt het geen ander. Lach jij je maar dood/rotik lach jou nu uit.