Wat zijn jouw plannen ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 14:57

Ik ga in januari starten met mijn 4 jarige friese ruin :) We moeten meteen L1 dus hebben we tijd om nog even fijn door te oefenen. Hopelijk heb ik mijn punten voor het L2 als het outdoorseizoen weer begint. Ligt er wel een beetje aan hoevaak ik kan starten ivm stage/school trouwens.

Memuska

Re: Wat zijn jouw plannen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:04

Ik ben in het zomerseizoen net naar L1 overgegaan. Mijn doel is dan nu om bij de LRV kilometers te maken binnen het L1 op de dressuurdagen (dat zijn er maar 2 en een halve, dus 5 proefjes in totaal) zodat we naar de provinciale dressuurdag kunnen in april. Helaas tellen bij ons de punten in de winter niet mee door dus zal ik op de zomer moeten wachten om naar L2 toe te werken.
Verder zou ik graag een aantal wedstrijden federatie starten en ervaring op doen.

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:11

mijn plannen zijn om met zafier L1 te gaan starten en hopelijk na het indoorseizoen (bijna) L2 startgerechtigd zijn. Moet me alleen nog steeds opgeven voor wedstrijden.. Heb al bijna 2 maanden niet gestart en ik moet zeggen het is ook wel relax zo.. Springwedstrijden vind ik gewoon veel leuker dan dressuur maar met me paard spring ik nog niet (op wedstrijd) en voorlopig gaat dat ook niet gebeuren.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 21:45

Ik hoop aan het eind december M1 startgerechtigd te zijn, en begin 2012 (februari/maart)
ook M1 te starten. :) Denk dat het wel een goed haalbaar doel is.

Daarbij veel lachen en plezier houden in de wedstrijden samen.

Rakjetakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 22:15

Ik hoop aan het eind van het jaar al een aantal punten te hebben in de L2 (nu L1+5) en dat ik alle selecties mee kan rijden en ook zo goed rijd dat ik naar de Brabantse mag. maar daarvoor is er nog veel werk aan de winkel :')
en verder crossen in alle sneeuw die in de duinen gaat komen te liggen. :D

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 22:38

Ik wil dit seizoen voor het eerst officeel gaan starten.
Wil proberen de selecties mee te doen in de B.
Misschien een paar keertje B springen.

We zien wel hoe het gaat :)

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 23:58

Alle selecties meerijden en dan hopelijk op de Brabantse kampioenschappen verschijnen :D
En ook nog de wedstrijden voor de Bergse bokaal rijden, en dan zien we wel weer :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:03

L2 selecties rijden en kijken hoever we het schoppen, de brabantse zou uber zijn maar wat niet lukt dat lukt niet natuurlijk.
zodra de selecties 'afgelopen' zijn lekker M1 starten en daar onze nodige wp'en in halen we zien het allemaal wel :D

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:05

De L1 snel uit en zo ver mogelijk in de L2 komen, dat is mijn doel voor 2011.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:30

Z2 startgerechtigd :)

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 08:02

Met mijn nieuwe pony hoop ik de punten voor het L springen te hebben. En niet teveel kou. :brr:

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 12:53

Nies_ schreef:
B+10 en L1+10, maar gezien de hoeveelheid wedstrijden die ik rijd weet ik bijna zeker dat het niet gaat lukken :') Dus, dan gaan we voor een paar puntjes in t L1.

Oke, even nieuwe.
November en december mn coupons zover mogelijk op maken en dan waarschijnlijk vanaf januari bij de paarden verder en écht meer starten dan vorig jaar, want anders komen we nergens. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 12:55

paar lessen er tegenaan gooien en dan WRAN gaan starten, eerst paar keer onofficieel pleasure (l5 ofzo haha) kijken hoe ze op applaus reageert en op andere paarden en dan officieel WRAN.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 18:44

Dit indoorseizoen wil ik met mijn ene paard de punten voor het Z1 bijeen rijden en met mijn andere paard is de doelstelling om naar de Brabantse te gaan in het L2, daarna stap ik ook met hem over naar het M1.
Dus ná het indoorseizoen wil ik graag één paard in het Z1 starten en één paard in het M1. Alles wat méér is, is mooi meegenomen.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 18:56

Ik hoop het indoorseizoen het paard wat ik rijd lekker aan het lopen te hebben en in januari in de B te kunnen gaan starten en wat te kunnen oefenspringen, zodat we het outdoorseizoen in de dressuur lekker mee kunnen doen met de selectie's en in het springen enkele wedstrijden mee te kunnen pakken, verder vooral gewoon lekker rijden!!

Kirov

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:01

Afgelopen outdoorseizoen in de L1 begonnen met mn paardje. Bij 13 wp in zes wedstrijden over gegaan naar de L2, daar nu net 1 wedstrijdje in gestart 3wp, 30 okt is de tweede. Ik hoop aan het begin van het outdoorseizoen 2012 M startgerechtigd te zijn. Maar het loopt zoals het loopt; alles op zn tijd. Dus als het anders loopt, ook prima. Met mn andere paardje hoop ik in januari een startkaart te hebben om in de L1 te beginnen. Wie weet zijn we aan het eind van het outdoorseizoen 2012 wel L2.

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:39

Ik wil L2 startgerechtigd aan het eind van de indoor seizoen zijn. We gaan onze eerste L1 wedstrijd 23 oktober rijden. We gaan proberen ons te kwalificeren voor de indoor regiokampioenschappen. :j

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:07

Mijn doel is om aan het eind van het indoorseizoen L2 startgerechtigd te zijn. Maar dat ligt er ook helemaal aan hoeveel we kunnen trainen en starten in de winter. Hopen dat de sneeuw wegblijft dus!
Ik zou ook graag meedoen aan de kringkampioenschappen maar ik weet nog niet of ik daarvoor trailer + chauffeur kan regelen!

tinka__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 19:22

Mijn doel is om L1+ winst te zijn aan het eind van het indoorseizoen.
En natuurlijk heel erg van me paard te genieten :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 16:24

Als ik lekker door kan trainen van de winter, start ik met 1 paard in januari M, met 1 paard in het buitenseizoen M en 1 paard gaat routine opbouwen in de B.
Het ene paard zou ik graag eind van het jaar M2 willen hebben met de punten voor het Z, het andere paard zou ik graag door het M1 willen rijden en het zou leuk zijn als het laatste paard het goed doet in het B en misschien ook al in het L.
Maar het is een wensscenario, heb al zoveel ziekte/blessure en noem maar op gehad, doelen stel ik niet meer. En als de winter streng wordt dan lig ik er zo weer een paar maanden uit, dus dan is het maar te hopen dat ze zich allemaal in het voorjaar weer goed laten bewerken na de 'vakantie'.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 23:32

Papagroom zelf gaat wat longeer lessen volgen,,,want daar valt best nog wel wat te leren

loes__ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 14:41

ik ga eerst even lekker wennen aan mn nieuwe paardje, dan hopen dat ik in januari mn startkaart binnenheb en dan lekker gaan starten, in december een keer hc.