Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lalidan schreef:tisby schreef:Ik heb ook de rimfrost riders van Mountain horse. Heerlijke laarzen, ook om mee te rijden. Het enige nadeel vind ik dat alleen de voet waterdicht is, zoals bij bijna alle thermolaarzen (ook van HH etc.)
daarom heb ik dit jaar de leren outdoorlaarzen gekocht bij de ANWB, die zijn helemaal waterdicht en super warm! Zijn nu in de aanbieding voor 99,- voor leden.
Helemaal waterdicht zijn ze misschien niet, maar dat geld ook voor de leren outdoorlaarzen. Ook daarvan is alleen de voet waterdicht. Maar hoewel ze niet volledig waterdicht zijn, ben ik nog nooit nat geworden in mijn laarzen. Ook niet na uren door de kniehoge sneeuw te hebben gelopen. Terwijl dat met mijn andere laarzen wel gebeurde.
Lalidan schreef:Oh, die ken ik helemaal niet! Welke zijn dat precies?
bruin en zwart..
zacharyhill schreef:Lizzyy schreef:Ik heb ze van de welkoop, zijn niet heel stevig maar wel heerlijk warm! Ze kosten 20 euro.
Mijn dochter en ik hebben deze ook zitten prima en heerlijk warm gaan nu voor de tweede winter mee!
Miepie77 schreef:Ik heb ze van Harry Horse, DeLuxe geloof ik, ik gebruik ze om op stal rond te lopen met koud weer, niet om te rijden, vind dat je je paard niet meer goed voelt met die dikke dingen aan je benen, ze zijn heerlijk warm.
)