Ik ga even bekijken en dan geef ik het je door!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haha. meerhofh schreef:Voor wie nog met deze bestelling mee wil doen; je kun je bestelling tot en met morgen doorgeven. Daarna komt het bij een volgende bestelling.
Ik ben nu officieel verdeelpunt van Healthy Herbs in Alkmaar! Vanaf nu kunnen jullie dus altijd bij mij bestellen.

meerhofh schreef:Voor wie nog met deze bestelling mee wil doen; je kun je bestelling tot en met morgen doorgeven. Daarna komt het bij een volgende bestelling.
Ik ben nu officieel verdeelpunt van Healthy Herbs in Alkmaar! Vanaf nu kunnen jullie dus altijd bij mij bestellen.
Ben benieuwd!
Tamadine schreef:Wat me trouwens wel opvalt is dat je best veel moet voeren van het brok. 250 gram per 100 kilo lichaams gewicht. Dan zou ik op 1,5 kilo per dag komen... Phoeh, dat valt me wel een beetje tegen eerlijk gezegd.
Bij mijn huidige equifyt voer ik 100 gram per 100 kg lichaamsgewicht. Wel iets om nog over na te denken, want scheelt wel een boel geld en over equifyt ben ik ook tevreden.
Dacht dat ik voor 5, onbeperkt thuis gestuurd kreeg. Maar voor 5,- word er onbeperkt bij haar afgeleverd wat ik dan zelf op kan halen in Alkmaar...
meerhofh schreef:Hoi!
Mocht je voor een volgende bestelling mee willen doen; de verzendkosten zijn 5 euro ongeacht hoeveel je bestelt. Er moeten wel voldoende mensen zijn die bestellen anders worden de verzendkosten hoger.
Je kunt de bestelling dan ophalen bij mij in Alkmaar.