Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben er tevreden mee en ik geloof niet in een 'ware' instructeur/trice, maar probeer elke paar jaar te wisselen. Gewoon om veel te blijven leren en niet 'vast te roesten in 1 stijl' 

Maar zij gaf alleen de dochter van de eigenaar les des tijds en ik was te verlegen om het te vragen. Nouja, het resultaat was dat 3 mensen het voor mij hadden gevraagd zonder dat ik dat wist. (hihi, ook wel genant eigenlijk) De periode dat zij mij les gaf was echt geweldig, we zijn echt enorm vooruit gegaan. Van amper een rondje door de bak kunnen komen naar gewoon relaxed door heel de bak heen rijden. En ik vind haar ook nog eens super aardig!
Krijg het idee dat goede instructeurs alleen op hun eigen lokatie les geven... 
Ik les gemiddeld 1 keer per week. TurdusMerula schreef:Wat een hoop mensen lessen bij een bekende! Ik les heel bewust níet bij een bekende. Tsja, een keertje een les op een paard van een ander oid, dat sla ik niet over, maar mijn vaste les op mijn eigen paard wil ik in principe niet van een bekende.
Natuurlijk kan je lesgever wel een bekende van je worden, maar da's omgedraaid.
Overigens heb ik een duidelijke 'wishlist' als het op instructeurs aankomt. Op het moment les ik bij iemand die ik via Bokt heb leren kennen, maar diegene is geen actieve poster.
Ik denk dat het helpt duidelijk te hebben wat je in een instructeur zoekt, zodat je gericht kunt kiezen.
En daar ben ik nog steeds heeel erg tevreden over! Dus helemaal blij mee.