Cognac kleurige laarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 18:15

Dankjewel! haha is het zo erg, de combi met grijs rijjasje :brr: ?

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:27

Ja vind ik nie mooi!! Ik vind een kleur mooi, en daar mag wel wat verschil van bruin inzitten, maar niet cognac, grijs, zwartgrijs oid...

Komt goed!! enne als je je die petrie's kan veroorloven, waarom dan niet nog een beetje meer voor een nieuw jasje en cap??

edit: ik heb zwarte petrie's, maar ook alleen omdat ik net een heel mooi grijs jasje met zwarte kraag had gekocht...anders moest ik ook een bruin jasje en cap kopen!!

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 19:00

Ik heb niet precies dezelfde Petries als in de OP (ik heb de Olympic), maar wél Petries en óók in cognac ;)

Afbeelding
Heb even niet een betere foto...

Maar zoals je ziet heb ik er een bruine/zwarte cap een een bruine bodyprotector bij. Ik vind het op deze manier niet storend, maar persoonlijk vind ik het ook wel mooi als de laarzen een beetje opvallen :) En zoals je ziet heb ik er een grijze rijbroek bij aan.

loenloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 19:03

Vind de laarzen met zwart zadel niet storend hoor! zou dan wel voor een bruinig rij jasje kiezen en een bruinige cap. Maarja, smaak is persoonlijk :D

Ik wil binnenkort ook over op cognac laarzen, en hou daarbij gewoon een zwart zadel en hoofdstel!

mohica

Re: Cognac kleurige laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 20:30

ja zoals sommige al gezegt hebben zou ik er ook een bij passende cap en zelf jasje ( als budjet het toe laat) te kopen :)

een vraagje... Lipica is dit alleen voor nederland? Want ze zijn niet zo duur, want hier in de buurt wordt veel petrie, cavalo en deniro verkocht ( en meestal niet in mijn maat te vinden) maar ze zijn wat te duur voor mezelf.

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:09

Volg het eventjes :D
Zit zelf ook te kijken naar cognac kleurige laarzen (heb ook zwart tuig maar vind het niet storend) , heb al de petrie Olympics in het zwart en vind het erg fijne laarzen!
Twijfel alleen tussen de Olympics in het cognac of de Athene vind dat gespje/rits aan de voorkant wel wat hebben , iemand ervaring met beide laarzen en een goed advies? :D

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 21:12

@MagicDay: Ik heb niet zoveel met bruin! Ik vind die cognackleur wel echt mooi fel, en sportief enz. Ik heb een bepaald plaatje in m'n hoofd, hoe het wel mooi zou zijn *D Ik kijk nog wel even hoe het allemaal gaat staan :) . Ik heb ook nog geen jasje hoor, maar mocht ik (hopelijk ooit) kunnen starten, wil ik wel dat ik m'n laarzen daarbij aankan. Heb nu net die nieuwe cap :') en nee ik heb geen geldboompje in de tuin staan...

@Elevien: Staat mooi! Ik vind het echt prachtig dat ze zo opvallen.

nou wie weet wordt het dan ooit een bruin rijjasje, maar dat zie ik wel als het ooit zo ver is ;)

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 21:13

Ja ik vind die rits aan de voorkant dus ook zo mooi! Weer eens wat anders :9

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:19

kan niet echt heel veel verschil ontdekken , heb ze dan ook nooit naast elkaar gehouden in de winkel :')
En ze kosten ook nog eens het zelfde... dus lastige keuze. :j

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 21:33

ja inderdaad, heb je ze allebei al gepast? Misschien zit een van de twee modellen beter, dan is je keuze snel gemaakt!

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:35

Nee ik heb de olympics al in het zwart dus weet dat die zowiezo goed zitten :D De Athene's heb ik alleen even bekeken in de winkel.
En in de winkel waar ik vandaag was , wilde ze blijkbaar geen (dure)laarzen verkopen dus ik heb de cognac kleurige laarzen maar snel terug gelegt en weggegaan :j

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 21:48

pfff lekkere service! Ik ga binnenkort ook even passen, kan de athene's wel mooi vinden, maar ze moeten wel goed zitten natuurlijk :j

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:10

Heerlijke service haha.. Om te janken. Eerders maar ff naar de hypoplaza om te kijken of ze beide modellen hebben staan zodat ik kan kijken hoe het staat/zit :D

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 16:14

Ik wilde pas zelf cognac kleurige petrie athene en kwam terug met zwarte olympics :') ik vond de athene heel mooi maar wat minder chique ( en als ik ze wilde kon ik 12 weken wachten) daarom koos ik de olympic. Mij was zwart aangeraden omdat de cognac kleur zo kon verschillen dus er was een kans dat de kleur uiteindelijk niet was wat ik wilde.

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:14

Ik heb al besloten gewoon voor de olympics in cognac te gaan.. Vandaag tijdens het rijden bedacht ik me ineens dat ik er toch zooooo blij mee ben :D

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:15

Sharkj schreef:
Ik heb al besloten gewoon voor de olympics in cognac te gaan.. Vandaag tijdens het rijden bedacht ik me ineens dat ik er toch zooooo blij mee ben :D

Goede keuze!! :D

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:22

Wilde ze in eerste instantie al in cognac maar heb niet zoveel geduld dus toen maar de zwarte genomen zodat ikniet hoefde te wachten haha .. Nu dus toch nog cognacs erbij. Eerders even de hypo bezoeken :D

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 09:18

ik vind de olympic ook heel erg mooi, inderdaad wat eleganter. Wie weet er een winkel die veel op voorraad heeft? ivm passen...

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 15:42

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 21:20

Dat is ook echt prachtig, dat bruin! Bedankt dat je aan dit topic dacht! :j

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 12:27

Nou ik ben geslaagt hoor! :D had weinig keuze aangezien de coventries bij mij niet goed zaten... En de athene's nergens standaard assorti waren. Dus het zijn weer de olympics! Ze hadden 1 paar cognac op voorraad en dat was eigenlijk 1 cm hoger en kuitmaat 1 kleiner als wat ik had... Wilde ze eigenwijs toch even passen en ze zaten meer dan prima! Helemaal blij nu :D

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 14:20

Ik vind het persoonlijk hele mooie laarzen in de OP. Zelf vind ik de combinatie met alleen maar zwart niet erg mooi. Ik heb dit soort laarzen als ''normale'' laarzen aan, cognac kleurige laarzen met een rits aan de voorkant en vind zelf dat de rits in de knik van de voet/ been gaat drukken/ pijn doen. Let hier dus wel op aangezien je te paard juist je hakken naar beneden drukt en hierdoor die knik voorin ontstaat. Ik weet niet of andere mensen hier ook ervaringen mee hebben? Maar mede daarom zou ik niet snel deze laarzen kopen.
Ik heb zelf de petrie coventry in het donkerbruin in bestelling (maar ik heb dan ook alles bruin).
Succes met de juiste keuze maken, ik blijf cognac een mooie kleur vinden :)

CarolR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 12:49

zou het lekker bij 1 kleursoort houden!

raizarobin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 12:56

M_erell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:07

Ik vind op zich cognac kleurige laarzen best wel passen bij een zwart jasje en een zwarte cap. Maar ik snap wat je bedoelt, het is natuurlijk mooier als je alles op elkaar hebt afgestemd. Ik zit ook heel erg te twijfelen over welke kleur laarzen ik moet nemen. Ik zit zelf te denken aan de Derby Showjumper met extra dressuurboog. Ik zat te twijfelen tussen bruin, zwart en cognac haha.