Wie nog meer retourzending naar Horze gedaan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wietsje92

Re: Wie nog meer retourzending naar Horze gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 17:40

Nou helaas nog geen reactie terug gehad :\ Jij al wel Lifaya?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:40

ook niet, hele dag ook geprobeerd te bellen, de hele dag bezet :+

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 17:42

Ik heb het na de laatste poging rond een uur of 1 niet meer geprobeerd. Toch nutteloos om een nummer te draaien en daarna iedere keer aan te horen dat het nummer in gesprek is :roll: :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:43

ik hoor die piep,piep,piep,piep toon, heel irri.... morgen weer poging wagen

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:44

poeh wat een gedoe :(:)

HorzeNL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 18:57

Beste Bokters,

Heel hartelijk bedankt voor jullie topic. Ondanks dat dit natuurlijk voor ons niet fijn is om aan te horen, is dit zeker heel goed om onze services te verbeteren. En dat is waar wij heel zeker op uit zijn. Graag reageren wij met onderstaande:

De uitverkoop van enkele weken geleden heeft ons een extreem aantal bestellingen opgeleverd die wij met de komst van onze nieuwe collectie niet naar behoren hebben kunnen verwerken. Alle klanten die een bestelling gedaan hebben zijn hiervan ook persoonlijk via email op de hoogte van gebracht en hebben/krijgen deze maand nog een extra compensatie van 10% korting op een nieuwe bestelling. Overigens worden nieuwe orders wel weer verstuurd in de 2 werkdagen die wij op onze website aangeven.

Bij veel bestellingen, komen er ook veel retouren terug. Op dit moment hebben wij extra mensen ingezet in ons distributiecentrum in Nederland om deze extra retouren te verwerken, maar helaas is hier ook een vertraging. Je kunt wel zeggen dat wij het succes van de actie niet helemaal aan zagen komen. Heb je vragen over je retour dan kun je deze stellen aan klantenservie@horze.nl en dan proberen wij jou zo goed mogelijk te helpen. Wij beantwoorden overigens je vragen gewoon in het Nederlands.

De klantenservice komt op dit moment capaciteit tekort en daar zijn wij ons van bewust. Onze doelstelling is om iedereen binnen 24 uur (op werkdagen) te beantwoorden. Over het algemeen lukt dit heel goed, helaas is dit de afgelopen week niet voor 100% gelukt. Diegene die deze topic heeft gestart heeft helaas met een opeenvolging van incidenten te maken gekregen, wat natuurlijk geen excuus mag zijn. Ook de telefoon is afgelopen vrijdag en vandaag niet bereikbaar geweest, wat niet correct is. Vanaf morgen zijn we elke werkdag weer vanaf 8 tot 16 uur telefonisch (0800-77 711 17) bereikbaar; wij gaan ervoor zorgen dat ook dit in de toekomst niet meer voor zal komen en zullen al jullie vragen zo goed mogelijk beantwoorden.

Al met al iets waar jullie een reden voor hebben om over te klagen en waar wij onze oprechte excuses voor aanbieden. Nogmaals; wij doen ons uiterste best om het capaciteit probleem op alle mogelijke fronten zo spoedig mogelijk op te lossen zodat dit niet meer in de toekomst voor zal komen. Mocht je nog andere/overige vragen hebben dan kun je ons eventueel ook een prive bericht sturen via ons Bokt account. Ook hier proberen wij je binnen 24 uur (op werkdagen) te beantwoorden.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 19:56

Bedankt voor het bericht! Ik heb ondertussen weer een email ontvangen met daarin antwoord op mijn vraag. Ik snap dat het erg druk is, maar doordat ik een email krijg met dat er geen retour vermeld was op mijn gegevens schrok ik erg. Het is erg vervelend, dat de klantenservice zo slecht bereikbaar is, en dat hoop ik dat in de toekomst verbeterd wordt! In ieder geval bedankt voor de informatie.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 19:57

bedankt voor de opheldering. Ik heb helaas nog geen mail mogen ontvangen maar hoop dat dit wel snel het geval is...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 20:01

wow, zojuist mail gekregen :D Komt helemaal goed! Was echt bang dat mijn broek foetsie was :')

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 20:06

Ik heb ook goede ervaringen met Horze :j
Ook wel eens wat retour gestuurd, en 2 dagen later had ik de vervangende artikelen al thuis.

En ook in de Horze stand op Horse event stonden aardige mensen :+

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 20:35

Ik had ook al mail :D Ben blij met de reactie :j Was ook al bang dat de jas en sokken foetsie waren..

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 16:04

Gelukkig heeft Horze het snel en goed opgelost! Erg bedankt daarvoor Horze!

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 14:49

Mijn retourzending is toen wel goed gekomen
Kreeg andere maat terug gestuurd
En mijn geld stond weer heel snel op mijn rekening toen :))

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 14:56

Ik hoop het vandaag binnen te krijgem :D

Solvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:26

Ik vindt ze ook altijd super :D Nooit retouren nodig gehad ;) toevallig vandaag weer een rijbroek daar besteld ;) ( heerlijk die kortingen!! en altijd gratis verzendkosten!)

Gelukkig is het voor jullie nu opgelost, het zou zonde van in mijn ogen zo'n mooi bedrijf een slechte naam krijgt ;)

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 18:28

Heb je t al binnen Lifaya? Ik nog niks :n Hopen maar op morgen dan :))

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 10:04

Ik heb ook nog niks binnen gehad :n

HorzeNL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 10:07

Stuur je ordernummer even aan ons door. Dan kijken wij dit even na.

Dressage4U

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 16:16

Is bij jullie alles al binnengekomen?

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 16:24

ik had in het spitsuur mijn bestelling gedaan, keurig op tijd ontvangen, maar paste helaas niet. 1tje terug, 1tje omruilen, week later een mailtje gestuurd met de vraag of ik bevestiging of iets zou krijgen als ze hem in behandeling hadden, keurig antwoord gekregen (nee, en het kon iets langer duren wegens drukte), keurig een week later mijn nieuwe broek en nog een week later ook de rest van mijn bestelling teruggestort.
ik ben dus tevreden :)

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 10:43

wel netjes dat ze nu hier reageren, maar ik vind het altijd zo slordig dat veel bedrijven met allerlei excuses( of smoesjes) komen,te druk, te veel,te dit,te dat.
eigenlijk komt het altijd neer op slecht management/organisatie, en de klant mag daar voor bloeden.
10% korting op de bestlling die mis is gegaan zou een mooiere oplossing zijn, ik zou mijn vingers iig niet nog een keer eraan branden door een nieuwe bestlling te plaatsen.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 10:53

Nou van de week al gemaild over een product wat niet meer te krijgen was.. De rest van de bestelling (een softshelljack) ook nog steeds niet binnen. Begin er ondertussen hard van te balen.

Dressage4U

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 13:56

Heeft er van jullie wel eens iemand problemen meegemaakt tijdens het online bestellen?
Ik had onlangs iets besteld en via ideal direct betaald. Een bevestiging van de bank gekregen dat het geld af was geschreven.
Alleen kreeg ik direct na de bestelling van Horze een melding dat er iets niet goed was gegaan met de bestelling en de bestelling niet geplaatst was. Ik heb toen direct telefonisch contact genomen met Horze en later ook via de mail.
Het is uiteindelijk na een week allemaal wel goed gekomen en je wordt netjes via de mail en aan de telefoon geholpen. Maar wat ik heel vervelend vond is dat het zo ontzettend lang moet duren voordat het opgelost is.

Daarbij is het ook niet handig als je iets retour zend naar Horze. De klantenservice adviseerde zelf om het niet om te ruilen maar om het gewoon terug te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen. Dit omdat dat het snelste werkt.
Ik had en heb wel vertrouwen dat alle problemen worden opgelost maar ze zullen toch echt wat aan de levertijd moeten doen.

HorzeNL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 14:09

Beste Bokters,

Bedankt voor jullie positieve reacties en feedback op onze service. Op dit moment zijn we hard bezig om een retour binnen 48 uur af te gaan handelen. Er is nu nog een behoorlijke vertraging in de levering en het retourneren, maar wij verwachten over enkele weken een compleet nieuwe service aan te bieden waarbij het retourneren een feest zal zijn voor elke klant.

Wij doen er alles aan om deze tijd zo goed mogelijk te overbruggen en elke klant zo goed mogelijk te helpen. Wij zijn de drukte nog niet door en dat kan betekenen dat wij sommige klanten in sommige situaties niet helemaal naar wens kunnen bedienen. Dit is erg vervelend en wij bieden iedereen hier onze oprechte excuses voor. Er wordt met man en macht aan gewerkt om alle opgelopen vertragingen in te halen. De obstakels die wij afgelopen weken hebben gehad en jullie feedback zullen wij gebruiken om onze service op alle fronten te verbeteren.

Heb je vragen met betrekking tot je order of retour, laat het ons even weten via klantenservice@horze.nl of stuur een prive bericht via ons Bokt account. Wij proberen iedereen binnen 24 uur (op werkdagen) te beantwoorden.

Met vriendelijk groet,

Horze

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 22:15

Nou ik heb de 19e al een reactie gestuurd over m'n retour, omdat er iets niet op voorraad was wat ik wou ruilen. Dan kun je er al niets anders voor terug ruilen, en vervolgens is het vrijdag, zijn we 4 dagen verder en ik heb nog niets binnen :n Begin er echt een beetje van te balen.