Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KLfan schreef:eenitraM schreef:Voor soortgelijke oefeningen knup ik ook mijn sporen eraan. Jaja, van 4 cm wel te verstaan. Ik kan ook moeilijk doorkomen met mijn been, omdat ik zulke lange stelten heb.
Ik heb lange benen maar kan nog altijd bij ELK paard goed beengeven, ik gebruik sporen echt enkel en alleen om te verfijnen bij een moeilijkere oefening voor het paard zelf.
Als je wil stuur ik een foto waarop je kunt zien dan mijn benen echt onder de buik vandaan komen. KLfan schreef:Dacht ik al, maar ik rijd ze echt enkel voor als ze even correctie nodig hebben.
Nee, die van mij is snel genoeg
eenitraM schreef:rachel_j schreef:als je ruim 1.80 bent, en de pony 1.54 dan ben je dus gewoon echt te groot voor de pony.
ik hoop dat je niet te zwaar bent?
Weer zo'n heilige maria
rachel_j schreef:heb ik verder ergens iets gezegd ten nadele van TS?
nee dus, er is een discussie , en ik geef mijn mening , als je niet tegen een discussie kunt of tegen de mening van anderen die wellicht verschilt van de jouwe, reageer dan gewoon NIET.

eenitraM schreef:xxMaxx schreef:EenitraM, heb even dit topic doorgelezen. Naar mijn mening ben jij echt een probleem zoeker. Get a lifeeeee
Waarom vraag je in hemelsnaam dan waarom de TS sporen nodig heeft? Dat gaat je toch geen ene donder aan mevrouw?
hoe zou je het trouwens op kunnen lossen als je je paard op je been niet goed genoeg de hoeken in gereden krijgt ??