Ik draag gewoon gympen op de dagen dat het niet koudkoud is. In de winter draag is leergevoerde rijlaarzen (zijn lelijk ) En voor slecht weer als het niet winter is kaplaarzen
Riezz
Geplaatst: 18-09-11 01:02
stalschoenen .. iig schoenen met grof profiel, niet te breed,.. en dan met korte chaps erover,.. ideaal als het warm is.. die kan je zo losmaken..
in de winter of als nat is, doe ik rijlaarzen aan..
wil kijken of die outdoorlaarzen ook te doen zijn om mee te rijden.. zag al een topic erover ..
Ik draag beide. In de zomer draag ik Ariat Terrain schoenen en met rijden doe ik chaps aan. Wanneer het weer koud wordt trek ik mijn winterlaarzen aan. Ook Ariats.
Op stal draag ik m'n bergschoenen, paardlief staat nog wel eens op mijn tenen Voor het rijden heb ik gewone rijlaarzen maar daar kan ik ook alleen mee rijden, als ik daarop loop heb ik binnen 10 minuten blaren.
En in de winter als het heeeeeeeeeeeeeeel koud is doe ik mijn thermolaarzen aan.
HighFly_
Geplaatst: 20-09-11 17:58
als het land nat is zoals nu heb ik rubberen rijlaarzen aan en dan doe ik mijn rijschoenen aan als ik ga riijden. In de winter als het vriest enzo dan heb ik winterlaarzen aan ook met rijden als het heel erg koud is behalve met mijn jonge paard daar doe ik voorlopig dan nog even rijschoenen aan want mijn winterlaarzen zijn wat breder dan mijn rijschoenen en als ik val ofzo blijf ik denk in de beugel hangen. In de zomer doe ik gewoon rijschoenen aan of gympies behalve met rijden natuurlijk
Laarzen met rijden, en dr Martens voor als ik niet rijd. In de winter dr martens met warmtezooltje er in en lange neopreen chaps (KITT) super warm en winddicht
schrappie
Geplaatst: 20-09-11 18:01
ariat rijschoenen, wel prijzig maar wel mooi en gaan lang mee! en als ik ga rijden die ik gewoon mijn chaps eroverheen
Ik heb schoenen gekocht bij een ruiterzaak met chaps, werkt voor mij geweldig, in de zomer heb je niet van die warme lappen om je benen en in de winter heeft zelfde effect als laarzen.
ik rijd altijd met jodphurs en chaps. maar als ik naar de manege ga, of naar de paarden ga dan doe ik altijd mn ouder gympen aan. en in de winter vaak mn thermoboots! (:
Was laatst met een vriendin mee naar een plek waar zij altijd rijdt.. Had ik gewoon me oude gympen aan, maar dat mocht niet van die vrouw :p dus nu heb ik jophurs, was een goed argument voor me ouders om ze eindelijk over te halen (:
Mountain horse stal en rijschoenen, lopen ook heerlijk. Waterdicht en warmer dan thermolaarzen in de winter.
loulou
Geplaatst: 23-09-11 13:07
ariat rijschoenen en leren chaps om te rijden en verder draag ik outdoorlaarzen op stal.
connepon85
Geplaatst: 23-09-11 18:45
Ik draag van die rubberen klompen, soort Birkenstocks. Ziet er niet zo charmant uit en is ook met nat weer niet zo handig, maar ik heb geen zin om veel geld uit te geven aan nieuwe stalschoenen.