Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MP83 schreef:Den Haag toch? Zit o.a. een (grote) ruitersportzaak op het Forepark, en een (kleintje) in Loosduinen. maar waarom wachten tot iemand je haar paard geeft en niet gewoon naar een manege?

ElineB schreef:Oh dat hebben ze ook wel hoor.Mijn rijbroek was volgens mij maar 38 euro, en erg goede kwaliteit. Je hebt zelfs nog goedkopere.
Maar ik bedoel te zeggen, dat je dus eerst met een goedkopere, fijne rijbroek kunt beginnen ipv. meteen eentje van 400 euro te kopen & daarna erachter komen dat je paardrijden toch niet zo leuk vindtZou er banketstaaf zijn.
souL1991 schreef:MP83 schreef:Den Haag toch? Zit o.a. een (grote) ruitersportzaak op het Forepark, en een (kleintje) in Loosduinen. maar waarom wachten tot iemand je haar paard geeft en niet gewoon naar een manege?
is al uitgelegd in een ander topic van mij
en waarom zou ik eerst een broek kopen van zeg 50euro, en als ik geen paard kan vinden..dan wat? 50euro weg
slim idee!

souL1991 schreef:markeuro schreef:ik heb leren rijden met joggingbroek En rubberen laarzen en wat mij betreft kan dat best,
dankje ! ik denk dat ik het de eerste 5''lessen'' met jogging doe en daarna als het bevalt n broek koop
en ik ga er

).Alleen die rijbroek was ECHT cheap ass!
Na 1 les was die bij de kruis al gescheurd! 
Tenminste, daar hebben we als paardenkennisen onderling het beste aan gehad! Neo2378 schreef:Ik ben dus ook met een cheap ass rijbroek begonnen,maar ik heb wel 2e hands leren rijlaarzen gekocht (€60 valt toch mee?).Alleen die rijbroek was ECHT cheap ass!
Na 1 les was die bij de kruis al gescheurd!
Ik heb nu een rijbroek van Harry Horse.Die kwaliteit is wel beter...
Dus kijk wel wat je koopt!

moet alleen f schoenen regelen...heb alleen me supra's...iets te prijzig voor dit

En je hebt idd in allerlei prijsklasses rijbroeken dus je hoeft echt niet persee direct voor duur te gaan. millennium schreef:Joggingbroek zou ik ook niet doen, gaat zeer doen bij je knieën en kuiten hoor (helemaal als je geen laarzen of chaps aan doet). Komen je huidvelletjes gegarandeerd tussen de beugelriemen. Beschermt echt voor geen meter. Gewoon rijbroek aan doen, ze zijn er niet voor nietsEn je hebt idd in allerlei prijsklasses rijbroeken dus je hoeft echt niet persee direct voor duur te gaan.