Zichtbaarheid in het donker?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 23:10

Inmiddels bijna een maand later rijden we met het volgende:

- Reflectie bandages
- Knipperende led-reflectiebanden om zijn staart, mijn beiden laarzen en beiden armen.
- Veiligheidshesje
- Extra zaklamp
- Fietslampjes wit voor, rood achter
- Speciale led-hoofdlamp (mevr. bouwvakker)

Ik zweer eigenlijk het meest bij de led-reflectiebanden, inderdaad die van de liddl. Spotgoedkoop en werken goed! Op die smalle wegen blijft het bidden om te mogen blijven leven en voel ik me elke keer weer gezegend met zulke rustige, brave en verkeersmakke dieren. De led-strips blijven helaas niet om zijn benen hangen, dus daar zoek ik nog een ander -knipperend- alternatiefje voor....

MxP

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 16:23

Ik had reflecterende peesbeschermers en een staartflap, valt ook wel op :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 19:09

Pinda_Dipje schreef:
Inmiddels bijna een maand later rijden we met het volgende:

- Reflectie bandages
- Knipperende led-reflectiebanden om zijn staart, mijn beiden laarzen en beiden armen.
- Veiligheidshesje
- Extra zaklamp
- Fietslampjes wit voor, rood achter
- Speciale led-hoofdlamp (mevr. bouwvakker)

Ik zweer eigenlijk het meest bij de led-reflectiebanden, inderdaad die van de liddl. Spotgoedkoop en werken goed! Op die smalle wegen blijft het bidden om te mogen blijven leven en voel ik me elke keer weer gezegend met zulke rustige, brave en verkeersmakke dieren. De led-strips blijven helaas niet om zijn benen hangen, dus daar zoek ik nog een ander -knipperend- alternatiefje voor....

Led strips blijven niet hangen? Dat probleem heb ik en stalgenoot niet, wat raar.
Of heb je een paard met hele elegante dunnen beentjes (die van ons hebben ietwat dikkere pootjes zeg maar :+ )?