3 jarige 3 mnd onder zadel nu wegzetten tot eind februari

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Re: 3 jarige 3 mnd onder zadel nu wegzetten tot eind februari

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 11:40

-> OPG

nyntje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:04

R_ali_R schreef:
Mando schreef:
Super.. laat nog maar lekker even uitgroeien,
Die van mij was 4,5 toen hij werd ingereden.
En je heb er later veel meer plezier van..

wie zegt dat je een paard op 3 jarige leeftijd niet evenlang plezier hebt

Waarom heb je er meer plezier van later als je hem op 4,5 jarige leeftijd inrijdt Mando?

Ik heb eens een paard van 6 jaar ingereden en dat viel me niet mee. Het leek wel of dat paard lang niet meer zo leergierig was als een jonger paard.

Zelf denk ik dat die van mij er echt wel aan toe is om aan de slag te gaan. Ze was best wel aan het klieren en sinds ze getraind wordt is ze veel beter te gebruiken.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 06:20

Wauw TS wat een super mooie Tinker!! Ik heb even in je profiel gekeken, leuk dat je haar al zo lang hebt. Foto's van veulen tot nu, ze ontwikkeld zich super!! Heel fijn dat je haar zo de tijd wil geven. Daar is ze je vast dankbaar voor. Volgend jaar weer langzaam aan opbouwen en dan wordt het vast een fijn rijpaard.

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 14:53

dankje wel jessis
ja heb haar zelf gefokt en was voor de verkoop maar kon geen afscheid meer nemen van haar.
gisteren lekker met haar de weg uit wezen wandelen45 min. ze vondt het eerst best wel vreemd van he ga je niet op me zitten maar achteraf heerlijk vondt ze het.
vanavond weer even lekker vertroetelen. en het weekeind nog even stukje wandelen en dan even ergens lekker laten grazen want verwachten mooi weer. denk dat we even naar het water wandelen.