Waaaah!! Nu weet ik het echt niet meer! (kledingvoorschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Waaaah!! Nu weet ik het echt niet meer! (kledingvoorschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 19:14

Ik zou niet weten waarom een klein kind niet serieus kan worden genomen in het roze...net of een kleur iets zegt over je prestaties/inzet etc....is puur kwestie van smaak, misschien vindt zo iemand zwart oerlelijk...

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 21:10

Elise95 schreef:
Toch lijkt roze me wel wat hebben :j

Maar doe ik mijn paard niet aan, is die helemaal homo :')

Zou dan eerder kiezen voor bruin met roze accenten volgens mij is dat best gaaf hoor en dan creme erbij :j

Zou je paard het erg vinden, homo?? Hoewel ik bij roze eerder aan lieve babytjes denk.

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 21:23

Ik heb ook een trekker en hoorde laatst dat deze sowieso niet toegestaan worden bij dressuurwedstrijden vanwege de voorboog/pommelboog, omdat ze deze aanzien als handvat (?).
Helemaal zeker weet ik dit niet en wie weet dat ze bij onderlinge wedstrijden niet zo streng zijn, maar misschien toch iets om even na te vragen voor je start.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 20:32

Ik rijd compleet royal blue en spierwit, heb er nog nooit enig raar commentaar op gehad.. ;) heb mijn kleuren gelijk gewijzigd toen het vrijgegeven werd. :D foto's staan in mijn profiel.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 09:05

bianca1980 schreef:
Ik rijd compleet royal blue en spierwit, heb er nog nooit enig raar commentaar op gehad.. ;) heb mijn kleuren gelijk gewijzigd toen het vrijgegeven werd. :D foto's staan in mijn profiel.

Ziet er chique uit zeg!
Je "cross"- outfit is ook superstoer trouwens (dat blauw en geel)

Dagmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 13:01

Het zou niet mijn keus zijn om met veel gekke kleurtjes in de dressuur te rijden, maar het is dus wel toegestaan :)

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:53

Dit is een reglementsvraag, en zoals je kunt lezen in de charter van WD kunt lezen worden topics als deze op slot gezet.

KNHS reglementen