Ik zou niet weten waarom een klein kind niet serieus kan worden genomen in het roze...net of een kleur iets zegt over je prestaties/inzet etc....is puur kwestie van smaak, misschien vindt zo iemand zwart oerlelijk...
CharleyT
Geplaatst: 26-08-11 21:10
Elise95 schreef:
Toch lijkt roze me wel wat hebben
Maar doe ik mijn paard niet aan, is die helemaal homo
Zou dan eerder kiezen voor bruin met roze accenten volgens mij is dat best gaaf hoor en dan creme erbij
Zou je paard het erg vinden, homo?? Hoewel ik bij roze eerder aan lieve babytjes denk.
Castellon
Geplaatst: 26-08-11 21:23
Ik heb ook een trekker en hoorde laatst dat deze sowieso niet toegestaan worden bij dressuurwedstrijden vanwege de voorboog/pommelboog, omdat ze deze aanzien als handvat (?). Helemaal zeker weet ik dit niet en wie weet dat ze bij onderlinge wedstrijden niet zo streng zijn, maar misschien toch iets om even na te vragen voor je start.
bianca1980
Geplaatst: 29-08-11 20:32
Ik rijd compleet royal blue en spierwit, heb er nog nooit enig raar commentaar op gehad.. heb mijn kleuren gelijk gewijzigd toen het vrijgegeven werd. foto's staan in mijn profiel.
Zilfstar
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-11 09:05
bianca1980 schreef:
Ik rijd compleet royal blue en spierwit, heb er nog nooit enig raar commentaar op gehad.. heb mijn kleuren gelijk gewijzigd toen het vrijgegeven werd. foto's staan in mijn profiel.
Ziet er chique uit zeg! Je "cross"- outfit is ook superstoer trouwens (dat blauw en geel)