Beleren pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 13:50

Dit is een topic uit 2011. :+ Denk dat ts inmiddels al wat verder met beleren is.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 13:56

BE_STABLE schreef:
Ik weet niet of je al aan de slag bent geslagen, maar je kunt met je jonge paard ontzettend veel leuke oefeningen en trainingen doen. Je kunt rustig wat aan de hand of de longe beginnen (zonder bijzet bit of andere forcerende middelen waardoor je je paard kunt hinderen in de beweging) Je kunt ook rustig wat werken en vrijheid of grondwerk op pakken of paarden yoga :) Drie vind ik persoonlijk ook nog erg klein dus kijk of je de belasting op je paard rustig op kunt bouwen bijvoorbeeld een keer in de week of af en toe twintig minuutjes <3

Groetjes Michelle

Denk dat pony ondertussen wel ingereden in topic is van 2011

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 13:59

Dat zei i dus ook al. Iemand die snel 25 berichten wilt halen en graag reclame maakt voor zichzelf. ,(zie andere reacties.)

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 14:39

fohadie schreef:
Dat zei i dus ook al. Iemand die snel 25 berichten wilt halen en graag reclame maakt voor zichzelf. ,(zie andere reacties.)

Ja dat viel mij ook al op maar omdat in deze post toevallig geen reclame staat maar niet in mij post gezet

TheHolyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 01:29

Mijn merrie word in juni 3 jaar. Ik ben voornamelijk bezig met grondwerk, ik vind het erg leuk en zij ook.
Ik merkte ook dat ze wat dikker werd en toch ook meer wou qua beweging. Ze word vooral super vrolijk als we buiten wandelen. Oortjes naar voor, vlot tempo er in.
Hoofdstel begin ik nog niet aan met het longeren, vind ik niet belangrijk en daar vind ik haar nog te jong voor. Wij beginnen rustig met het zadelmak maken als zij 4 is.