transportbeschermers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Re: transportbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 10:05

schoenen met stalen neuzen niet vergeten...

Ik snap niet waarom mensen mijn reactie zo overdreven vinden. Ik zeg toch niet dat je zonder beschermers moet laden? ik laat jullie alleen nadenken over simpele dingen waar je ook op zou moeten letten als je je paard laadt. Dat er dus een hoop stomme ongelukken voorkomen kunnen worden. Niks overdrevens aan hoor!
En inderdaad moet je opletten als je je paard uitlaadt hoe je dat doet en je kunt me daar ook prima bij sturen. Een goed opgevoed paard in een veilige trailer zou theoretisch geen beschermers om hoeven.
Ik gebruik ze zelf persoonlijk nooit.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 10:22

Mijn pony kan in een stilstaande trailer een drukkerdje zijn maar staat alleen met peesjes om in de trailer. Meer dan dat vindt ie storend dus doe ik ook niet om. Is altijd nog goed gegaan.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 10:47

cissy schreef:
schoenen met stalen neuzen niet vergeten...

Ik snap niet waarom mensen mijn reactie zo overdreven vinden. Ik zeg toch niet dat je zonder beschermers moet laden? ik laat jullie alleen nadenken over simpele dingen waar je ook op zou moeten letten als je je paard laadt. Dat er dus een hoop stomme ongelukken voorkomen kunnen worden. Niks overdrevens aan hoor!
En inderdaad moet je opletten als je je paard uitlaadt hoe je dat doet en je kunt me daar ook prima bij sturen. Een goed opgevoed paard in een veilige trailer zou theoretisch geen beschermers om hoeven.
Ik gebruik ze zelf persoonlijk nooit.

Dat komt omdat je intonatie niet is uit te drukken op schrift ;)

Tuurlijk zijn er zaken om op te letten tijdens het laden zodat ongelukken voorkomen kunnen worden maar helemaal voorkomen kan je niet altijd, al is ie nog zo braaf met laden, paard kan iets horen of schrikken en kan naast de klep belanden.

Norie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:12

Ik heb altijd transportbeschermers om :j

Ze heeft n keertje dr been flink open gehaald aan onze oude trailer, ook staat ze niet erg rustig op de trailer en heeft ze n keertje met dr voorbenen over de stang heen gehangen, dus ik zeg: LANG LEVE DE TRANSPORTBESCHERMERS! _/-\o_

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:15

Ik laad zonder beschermers, eigenlijk allemaal.
Maar mijn paard heeft zich toch eens verwond aan de trailer, en veiliger vind je hem niet.