Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:In andere provincies schrijven ze nog maar 1 proef uit, maar ik zou zelf ook niet alles wassen, poetsen en optutten voor 1 proefje!
Kitty schreef:Citaat:In andere provincies schrijven ze nog maar 1 proef uit, maar ik zou zelf ook niet alles wassen, poetsen en optutten voor 1 proefje!
Bij ons rijd je in het binnenseizoen ook maar één proefje per wedstrijd. Er zijn maar erg weinig wedstrijden waar je twee proeven kunt rijden.
Als ik niet zou wassen, poetsen en optutten voor 1 proefje, zou ik de hele winter niet kunnen rijden.
Net als bij RK hebben we hier zo'n dertig starts per rubriek.
In het zomerseizoen kunnen we trouwens wel twee proefjes rijden.
Je rijdt je ene proef, komt je ring uit en kunt meteen in de tweede ring starten. Dat is wel erg prettig.
Het enige nadeel is dat je niet de dingen die in je eerste proef verkeerd gingen nog even kunt aanscherpen.
En zes starts per rubriek? Onze wedstrijden zitten nu al twee maanden van tevoren helemaal vol en dan gaat het om dertig starts per rubriek.
Fitzroy schreef:Het is maar wat je niet slecht vindt? Ik ga liever niet voor 1 proef op pad.
Homiafortuna"]
[quote="Fitzroy schreef:Het is maar wat je niet slecht vindt? Ik ga liever niet voor 1 proef op pad.