Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Esther_87_ schreef:Volgens mij is het veel simpeler dan de reacties die ik hier allemaal tegenkom....hij is gewoon te klein. Het zou een leuke maat zijn voor een kind, maar daarvoor is ie niet geschikt, en 99 van de 100 volwassenen zoeken een grotere. Simpel as that...
Je zal dus gewoon geduld moeten hebben op die ene persoon die hier en netjes oppast, en er goed mee overweg kan. Misschien dat hierbij een foto met een volwassene erop nog kan helpen, zodat men ziet dat hij niet heel klein toont.
fojoe schreef:allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties![]()
als ik alle reacties samenvat, komen de volgende punten duidelijk naar voren:
- het paard poetsen en nieuwe foto's maken, evt. ook een filmpje
- goede standfoto's, foto's van de gangen, foto's van het rijden
- een korte, zakelijke advertentie maken
- richtprijs vermelden
hier ga ik zeker mee aan de slag

Citaat:Hij is pas op zijn 10e levensjaar gecastreerd, en in zijn hoofd is hij nog steeds hengst.
Hij heeft altijd in een kudde gestaan, dus weet perfect hoe sociale contacten tussen paarden onderling verlopen.
Bij mij heeft hij altijd samen gelopen met 2 andere ruinen, en ook met merries samen is geen probleem.
Hij is dominant maar eerlijk, hij wil de baas zijn maar zal nooit een paard dat lager in de rangorde staat pesten.
Op bekend terrein en met paarden die hij kent is het een lammetje.
Op vreemd terrein en met vreemde paarden komt de hengst in hem naar boven, en wil hij vooral stoer doen en imponeren.
Bij vorige eigenaars heeft hij geleerd dat je je zin kan krijgen als je maar brutaal genoeg bent.
Aan de hand is zijn gedrag enorm verbeterd, maar onder het zadel voelt hij dat ik bang ben en daar profiteert hij van.
Maar met wat meer tijd en (grond)werk, en iemand die weet waar hij mee bezig is, zou het zeker lukken.
Voor wie bekend is met de horsenality profiles van Parelli: hij is typisch left brain introvert.
Ondanks zijn beperkte grootte (1,43 m) is het een heel sterk paard dat zonder de minste moeite een volwassene kan dragen.
Door zijn karakter en kracht is hij niet geschikt als kinderpony.
Heerlijk, zo'n brutale macho 
Maar met een buitenrij-Tink heb je gewoon een andere doelgroep... Die moet naar mensen die er lekker mee gaan boscrossen en die grappenmakerij van hem (want dat is het) kunnen waarderen én kunnen handelen. 

Ik vind hem iig erg leuk, ondanks dat ik eigenlijk niks met Tinkers heb. Zegt ook wel weer iets