concoursen buiten zijn gewoon vaak groter en gezelliger. Ik vind het altijd wel fijn om 2 proeven te rijden ( wat binnen vaak gewoon niet kan ) omdat de druk dan wat minder groot is ( voor mij ) en het dus automatisch ook beter gaat. Nu heb ik thuis alleen de mogelijkheid te trainen in de buitenbak, dus binnen is dan opeens wel weer heel nieuw enz. nope! ik ga zeker weten voor het buitenseizoen ( en tja, die regen zullen we het dan maar mee moeten doen! )
jihoe
Geplaatst: 18-09-03 19:12
ik rijdt liever binnen, lekker aanleuning van de zijkant van de bak, maar ik vind buiten gezelliger
Manuella23
Geplaatst: 18-09-03 20:39
ik liever buiten maar mijn paard loopt minder snel( wat een groot probleem is bij hem)binnen dus binnen is langs de ene kant ook goed.
Liza_vL
Geplaatst: 18-09-03 22:33
in heb nog niet in het binne seizoen gereden, maar ik denk dat ik buiten fijner vind, dan kun je ook meestal 2 proeven rijden. Das ind ik wel fijn, zolang het maar niet regent he
Naz
Geplaatst: 18-09-03 22:59
Ik ga toch voor buiten. Meer ruimte om los te rijden en ik kan 2 proeven rijden. Binnen kan dat eigenlijk nooit hier in het noorden.
Kitty
Geplaatst: 19-09-03 09:48
Ik vind het buiten ook prettiger omdat we dan twee proeven kunnen rijden. Bij binnen rijden vind ik het wel prettig dat je geen kalkoenen hoeft te draaien. Voor binnenwedstrijden rijd je soms een uur voor een proefje van vijf minuten. En als het dan even niet goed gaat denk ik wel eens: "waar doe ik het nou voor?"
xcynthiax
Geplaatst: 19-09-03 09:53
ik weet het niet, bij ons op stal hebben we geen binnenbak, dus rij ik altijd buiten, maar ik ga in januari landelijk starten en dat wordt dan het binnen-seizoen, maja..ik heb voor de rest ook nog nooit in een binnenbak gereden..ik zie wel hoe het gaat...we hebben nog een paar maandjes om te oefenen...
xcynthiax
Geplaatst: 19-09-03 09:54
hoeso kan je buiten wel 2 proeven rijden en binnen niet????en hoeso hebbie dan meer losrijtijd???????????????
Kitty
Geplaatst: 19-09-03 11:01
Meer ruimte om los te rijden. Buiten zijn wedstrijden op grote stukken grasland waar meerdere rijbanen uitgezet worden. Doordat er daar meer ruimte is, zijn er ook meer mogelijkheden om twee keer te starten.
INkie
Geplaatst: 19-09-03 12:37
Ik rijd het liesfst wedstrijden buiten omdat binnen mijn pony erg onbetrouwbaar is.... Als hij at engs ziet dan staat ie stil en steigerd ie en dat doet ie iedere keer als ie er langs moet..... jammer maar dat worden geen winstpunten en geen fijne proeven. Buiten loopt ie meestal wel goed. Ik hoop dat het deze winster wat minder is want ik zou graag deze winter Z1 willen starten maar ja weet ut nooi Buiten wedstrijden zijn meestal ook groter en gezelliger omdat er meer mensen komen en als je altijd in de zelfde provincie rijd is het altijd leuk om de zelfde mensen tegen te komen
Suusjeher
Geplaatst: 19-09-03 12:54
Binnen, waarom?? Voel ik me veiliger Heb ook nog nooit buiten gestart. Ben wel mee geweest als groom. Vond het wel harstikke gezellig. Maar als ik dan iedereen zie losrijden, krijg ik het toch weer spaans benauwd, het idee dat ik daar los ga rijden en dat mijn paard aan de kletter gaat. Wat een vertrouwen!
Veronique
Geplaatst: 19-09-03 14:12
Binnen, je bent niet afhankelijk van het weer. Als het heeft geregent en de grond is poedersuiker dan kan ik niet ontspannen omdat ik en mijn pony bang zijn om uit te glijden. Nu heeft ze voor ijzers en kan ik kalkoenen indraaien maar dan bestaat altijd het risico dat ze achter uitglijdt. Ik vind buiten ook wel wat hebben, meestal zijn de wedstrijden dan groter. Maar binnen vind ik wel knus en in de binnenbak heb je altijd een fijne bodem en geen afleiding.