Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus vind het super! Kan me er goed op concentreren en geen geschreeuw.
Sabine schreef:Ik les altijd met headset en als mijn instructrice op concours is waar ik ben, rij ik ook los met headset. Zij wil haar stem graag een beetje sparen en ik vind het heerlijk om commentaar rechtstreeks in mijn oor gefluisterd te krijgendus vind het super! Kan me er goed op concentreren en geen geschreeuw.
Lees hier wat over kwaliteit van de systemen en daar ben ik het mee eens, of je koopt iets wat écht goed is, of je doet het niet. Mijn instructrice heeft een paar maanden verschillende systemen getest en daar kwam wel uit dat de goedkopere eigenlijk gewoon prut zijn. Ik heb trouwens ook vaak last van oortjes die te groot zijn maar bij deze set zitten oortjes die je 'om' je oorschelp heen schuift, er komt dus niks in je oor. Erg prettig en geen last van uitvallende oortjes!
Ik zoek met m'n instructrice gewoon een rustig plekje op, dat werkt net zo goed. tita schreef:Wie weet waar ik die dingen kan bestellen of bekijken