_Esther_87_ schreef:SaskiaKur schreef:Dat wist ik niet![]()
Daar zou ik ook geen voorstander van zijn!
Nee stom he...heel andere wedstrijd krijg je dan.
Maargoed, het hele systeem is sowieso moeilijk...De eerste selectiewedstrijd dit jaar was in onze kring op 3 april!!! Voor een kampioenschap eind augustus...Imo gaat dat helemaal nergens over. Daarnaast hebben we vooral in de winter enkele selecties met heel weinig losrijruimte of bodems die gewoon bar en barslecht zijn, ook dat komt niet ten goede aan een eerlijke selectie. Ik zou liever zien dat er eens kritischer gekeken word naar de manier van selecteren voor de Regio, dan naar de Regio zelf nu ik er zo over denk. Kringwedstrijden met jury's van buitenaf (heb ooit in 5 selecties 3x dezelfde jury gehad die dus hier uit de kring komt) Nettere terreinen, en een goede verdeling van de wedstrijden over het seizoen.
En wat betreft de huidige situatie, ik geloof dat het verstandig is vantevoren een reservedatum te bepalen voor de regio, zodat deelnemers en vrijwilligers daar rekening mee kunnen houden. Ben bang dat het niet de laatste keer is dat we hiermee te maken krijgen...het lijkt wel iedere zomer natter te worden.
Dat vind ik dus wel een mooie oplossing!
. Dat hou je toch, maar voor de 'strijdvaardigheid' en belangstelling voor selecties voor de 'gewone' ruiter is het denk ik 'beter' om het ongeveer zo te houden als het is