Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

met dat geld betaal ik de helft van de stalling en de andere helft gaat van m'n gewone bankrekening.ik verdien geen vetpot,maar ben eerder een zunige,die alleen iets koopt waneer nodig en liever 3 keer iets bekijkt en dan pas koopt.
Ik wilde wel minimaal 2000 Euro nog over hebben na de aanschaf van mijn paard en de bijbehorende spullen. Verder zet ik elke maand tussen de 100 en 150 Euro extra apart
Mijn paard is niet verzekerd, ik blijf gewoon zelf lekker doorsparen en hoop dat ze niks krijgt, houd ik zelf nog een mooi potje over
... meer denkmateriaal voor tijdens het sparen hihi
Citaat:Mijn spaarpot is een paar duizend euro. Een bezoekje kliniek kan al snel oplopen tot ruim duizend euro, zo niet meer. Ik wil dan niet dat mijn spaarpot meteen leeg is. Verder kan ik altijd nog op mijn ouders terug vallen, maar dat wil ik liever niet. Ben niet voor niets op mezelf gegaan, dan wil ik ook mijn eigen boontjes kunnen doppen
Mijn spaarpot is een paar duizend euro. Een bezoekje kliniek kan al snel oplopen tot ruim duizend euro, zo niet meer. Ik wil dan niet dat mijn spaarpot meteen leeg is. Verder kan ik altijd nog op mijn ouders terug vallen, maar dat wil ik liever niet. Ben niet voor niets op mezelf gegaan, dan wil ik ook mijn eigen boontjes kunnen doppen

)

Kaplaars schreef:leuk topic, dit is iets waar ik goed overnagedacht hebt voor ik een paard kocht.
Precies dit.
Ik wilde niet dat als mijn paard iets zou krijgen, ik haar medische zorg moest ontzeggen omdat ik de centen niet heb.
Iemand anders heeft het over een excel-sheet, dat lijkt mij ook een fijn systeem, maar voor nu niet reeel. Mijn paard is trouwens ook verzekerd. Dit alles heeft er ook mee te maken dat ik 21 was toen ik mijn paard kocht. Dit was de grootste aankoop die ik ooit had gedaan, ook daarom wilde (en wil) ik alles goed geregeld hebben.
SaskiaKa schreef:Ik heb mijn paarden nooit verzekerd, kom uit de tijd dat dat echt onwijs duur was!
In het verleden met mijn beesten nooit iets noemenswaardigs aan de hand gehad gelukkig.
Mijn huidige paard is een ander verhaal! In drie jaar zit ik nu op zo'n 11.000,- aan ziektekosten.
Over 3 weken gaan we weer naar de kliniek en dan zal er nog een plukje bijkomen. (als hij het overleeft...)
Dus als je het me nu vraagt: verzekeren die hap!