Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CM_ schreef:Hier in Brabant wordt er nooit gecontroleerd, dit heeft wss te maken met dat hier de ringen bomvol zitten, in de rustigere regio's zal er meer gecontroleerd (kunnen) worden.
Uiteraard meld ik me wel altijd netjes aan.
Dit om verwisseling van coupons te voorkomen.
fienaaa schreef:Bij ons wordt alles gecontrolleerd als je je aanmeld (aangeeft dat je er bent). Bij de wedstrijd zelf word je zelf bijna nooit gevraagd paspoort enz te laten zien!
Relaxed schreef:fienaaa schreef:Bij ons wordt alles gecontrolleerd als je je aanmeld (aangeeft dat je er bent). Bij de wedstrijd zelf word je zelf bijna nooit gevraagd paspoort enz te laten zien!
Dat is ook logisch, anders doe je dubbel werk. Maar dit is dan neem ik aan bij jullie algemeen bekend en de juryleden weten dus dat de boel al is gecontroleerd.
Tijdens de jurycursus werd ook wel verteld dat ze er helemaal naartoe willen dat het secretariaat de controle gaat overnemen of dat er een official bij komt te zitten die dit doet op het secretariaat.
fienaaa schreef:Dit lijkt mij eigenlijk de slimste en meest efficiente manier, aangezien iedereen dan gecontrolleerd is, en het dus de meest eerlijke manier is... Die andere manier lijkt mij ook niet prettig voor de mensen die moeten controlleren en voor de mensen die moeten rijden... Tijdrovend, em je kan niet iedereen te pakken krijfen!

listiglistje schreef:Ik kom ook uit brabant net als Hyposjuhhh en hier is dat niet....
Ik ben nu 36 en rijd al vanaf mijn 10e wedstrijden, de enige steekproeven
die ik heb meegemaakt waren alleen tijdens de regiokampioenschappen![]()
Hier meld je jezelf even aan bij de jury voor je je proef start, meer niet...
mochten ze toch iets willen zien dan heb ik mijn startkaart/paspoort ed in de auto! (dus wel altijd bij me)
ponyparadijs schreef:Relaxed wat doe je dan als je een schrijfster hebt die niet kan tellen?
Op de wedstrijden in Noord-Holland is het eigenlijk heel gebruikelijk dat het secretariaat de papieren controleerd.